14 dagar kvar .

Godmorgon =)
Igår var jag i STHLM med bästa Anthonia =D en toppen dag med massa shopping.
Sen på kvällen när jag kom hem åkte jag med Robin och Jimmie till M-berg, shoppade lite mer hehe sen kollade vi alla på film.
Kom på att det idag är 14 DAGAR KVAR... SHIT va tiden har gått fort :O helt sjukt !!!
För 2 månader sen fick jag min familj, trodde aldrig att tiden skulle gå så fort, att jag skulle komma fram tills den dagen att man ska börja packa...
Idag har jag massor att fixa med.
Ska föraöver massa penagr till mitt sparkonto ( till usa )
Ska fylla in massa blanketter på hemsidan.
Ska skicka in massa försäkringspapper.
Ska LÄSA MASSA info om USA.
M.M
hehe ja det är en hel del att göra.
Tänkte snart börja packa oxå =)
Ringde till Kalr på SI idag och frågade om väskorna inför flyget, han trodde att vi bara fick ha med oss EN VÄSKA, EN VÄSKA hahah helt omögligt att jag ska få ner alla mina kläder/ lite saker i EN VÄSKA.
Mamma sa att jag får ta med mig 2 så får vi betala extra för den :)
Mina älskade päron sa oxå att jag får resan i N.Y när vi ska åka på en guidning tur, ni först¨r inte hur mycket ni betyder för mig. Ni ställer ALLTID upp, finns ALLTID där, jag älskar er så oerhört mycket, går inte att beskriva med ord. VAD skulle jag göra utan er.

Nee nu ska jag fixa mig iordning för att träffa min underbara Ellen, vi ska tuvär säga hejdå till varandra för imr flyttar hon till Norge igen och vi hinner inte ses innan jag åker. :/
Ha det GULD / Johanna

Kommentarer
Postat av: edit

åååhh jag ska också beställa en one piece! Men fanns ingen snygg i min storlek.. svårt att veta vad man ska ha för storlek också:S vad har du för storlek på din??

2010-12-29 @ 22:04:47
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0