14/12

Vilken rolig dag !!
Började med att jag och Gabbi gick upp 03.30 för att börja åka mot STHLM, vi kom fram runt halv 8 sen började vi köa till ambassaden.
Allting gick super bra förutom att de tog mycket långt tid att stå i kön som var utomhus FRÖS IHJÄL. Träffade en jätte snäll tjej där som hette Hanna som oxå ska åka som au pair fast den 4:e, synd :(
Väl inne så va de världens säkerthetskontroll, fick inte ha skor el mobil el nånting på sig haha töntigt men sant.
Sen fick vi sitta och vänta en halv timme, sen blev jag uppropade att ha min interjuv, el ja interjuv och interjuv de gick på 3 sekunder haha de frågade hur många barn jag ska ha och vad jag kommer tjäna sen va de klart !!
Efter de gick jag och gabbi å shoppade, herregud nu är alla julklappar klara, CHECK !
Denna helg är smockfull, Imorgon träning sen ska jag av med Anna efter hennes jobb, Torsdag, massage, Träffa mathilda sen se på 2:ornas Teater, Fredag träning plus mys med tjejorna, Lördag, spa, konsert resturang utgång med bästaste Gabbi, Söndag SLAPPA !! Kommer bli super kul :D
Daniela ringde mig nyss å sa att den 24:e march åker vi till Florida :D
Sen fick jag prata lite med Liam, han är ju för söt, han sa att han knappt kunde vänta tills jag skulle komma :D AWW .
Just nu känns allting så himla bra, känns verkligen att jag har hittat VÄRLDENS bästa värdefamilj <3
Nu ska jag ÄNTLIGEN få sova men föst DESPERATEHOUSEWIVES :D Good night <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

HAHA neeej nu e det fan nääära!! :D kommer dööö av nervositet när det typ är januari!! hahah ^^ Förresten har du fått dina flygtider? bara undrar ;P

jaa det kommer bli jobbigt, men som vi sagt tidigare, vi får TA HAND OM VARANDRA hahah ;) kram<3

2010-12-17 @ 09:36:49
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

jaha okej. SA DEM?! :D ÅÅÅH vad braaaa!! :D får vi allihopa sitta bredvid varandra eller typ 2och2 eller 3och3? :) jamen det är klart vi måste ses innan vi checkar in!! :D vi måste ses typ precis där man kommer in juu!! :D

2010-12-17 @ 10:53:19
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0