16/12 -24....

MINUS 24 dagar kvar......

24 dagar...
24 dagar kvar med min familj...
24 dagar kvar med mina underbara vänner...
24 dagar kvar i Örebro...
24 dagar kvar i mitt rum...
24 dagar kvar på Svensk mark...

25 dagar kvar till jag är i USA !

Mycket blandade känslor just nu.... usch ni kanske tycker att : Fan va negativ hon är !! Men ni ska veta att detta har vart min dröm sen jag var säkert 5 år. Min moster i USA har alltid haft nannys å ändå sen va jag liten har jag sagt: Åhh jag vill oxå vara nanny Å nu SKA JAG BLI DE !!! Det jag menar är att de ska bli så kul, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN sker detta, så länge jag väntat, min dröm blir snart sann. MEN jag tror inte jag förstått att de är om 25 dagar jag är i USA och lämnar alla här hemma. Jag VET att mina vänner och familj finns kvar JAG VET DE men ändå är de skit jobbigt att tänka att jag inte kommer få vara med dem på säkert ett år. Många av mina vänner kommer komma och hälsa på mig precis som min familj ska så de kommer bli toppen kul. Men det är ändå en klump i magen.... tror inte man kan tänka sig in i sitivationen förens man är i den själv.

Jag är så oerhört glad att jag hitta världens bästa familj i USA, allting känns toppen, de bryr sig om mig och vill mitt bästa hela tiden. Dom är för underbara <3

Nu tror jag vi är typ 7 tjejor som ska åka från arlanda samma dag så det känns super kul :D
Vi får kanske sitta bredvid varandra på planet med, eftersom det är typ 9-10 timmar så känns det mycket skönt att få dela dom timmarna med de andra, vi har en del att prata om :D




Nu ska jag träna sen träffa lite kompisar <3
Imorgon väntar SPA/ RELAX, konsert, resturang och UTGÅNG med världnes bästa gabriella larsson <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

WOHO!! 24 dagara kvar! sjuukt! Vi måste sitta bredvid varandra! haha jag gör vad som helst ! :D Snart drar viii!! :D

2010-12-19 @ 11:11:33
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Johanna

JAAAAAAA de MÅSTE vi göra :D

Men vi måste ses INNAN vi checkar in för att vi ska få sitta bredvid varandra tydligen :)))) men de kommer bli AWESOME :DDD längtar s¨ååååå mkt :D KRAM

2010-12-19 @ 13:21:17
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0