19/12 Operation...

Hello =)
Vilken toppen helg jag haft, hoppas ni oxå haft de =)
Helgen började med relax med min fina vän gabriella, sen konsert, middag sen skulle vi gått till Frimis men problems uppstog så vi drog hem!! Men de va verkligen världens bästa present! TACK gabbi <3
VET NI VA JAG SKA GÖRA IMORGON ?!?!?!?!?!?!?!?

Jag ska vara med Paula ( mammas bästa kompis/familjekompis ) på en operation.
Det är så att hon är kirurg och jag ska få med på en galloperation och åderbråck !!!
Är super nervös men de ska bli skit kul, tycker det är ganska intressant vad vi människor består av och vad som finns inuti vår kropp !!! Så imorgon hämtar hon upp mig kl 7 sen är jag med henne hela dagen !! Bilder kommer =)
Inte på operationen hahah men på min klädsel ;)
Nu är de 22 dagar kvar tills USA, tiden kommer gå såååå fort.
Denna vecka är redan planerad
Imorgon: OPERATION
Tisdag: Städa, middag med Mathilda
Onsdag: stan med Malin, Behrn hotell personal julfest
Torsdag: Fixa de sista klapparna med antis på m-berg
Fredag: JULAFTON
Vilken vecka :D
Neee nu ska jag sova, GOOD NIGHT önska mig lycka till imr =)
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0