24/12

GOD JUL mina kära läsare =)
Vilken dag det vart... vakande 8 för att äta julfrukost hemma hos oss med familjen Selinder =)
Kalle Anka och sen den älskade JULMATEN :D
Ojojoj denna dag är nog den dagen jag äter som mest haha.
Sedan kom tomten och det var dax för att öppna alla presenter =)
Jag fick en ONE PICE dräkt, SUPER GLAD :D Sen en parfym, kläder, canada skor och sen fick vi alla barnen ett x-box de nya so man rör sig framför :D TACK mina älskade föreldrar, släkt och vänner <3
Vilken mysig dag vi haft, massa kärlek <3

Men för en del är inte julen massa kärlek, god mat och paket, det finns faktiskt barn som inte ens har nån mat för julen, inte har någon att fira jul med, eller kanske har de men föreldrarna super sig redlösa !!!! USCH det är hemskt... Skänker en varm tanke till er <3
ALLA barn borde få växa upp med bra föreldrar, massa kärlek, bus och lek men tuvär är det inte så.
Många säger till mig men Johanna tänk inte på de jämt. Klart man inte ska gå runt och va ledsen för dem men jag vill iallafall skänka en tanke till dem.
Ta tex Katrin Zytomierska som exempel, vilken SUPER WOMAN !!!!
Hon startade ett arrangemang där man kunde skicka in en önskan ( om man kanske inte hade det så bra ställt ) om att sitt barn ska få en julklapp för en viss summa !!!! SUPER BRA IDE !!!
Älskar henne HON ÄR GRYM !!!
Imrogon är det juldagen =)
Jag ska sooooooova ut, sen åka pulka sen UTGÅNG med de bästa brudarna.
(Min näst sista utgång innan usa )
Kommer bli toppen.
Hoppas ni alla haft en mysig dag med massa julkänslor och Kärlek !!
Här kommer bilder från min dag:
God jul och god fortsättning :D
PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0