28/12

Åhh älskar denna låt med September, RESUSCITATE ME !
Sjukt bra !!!
Idag var jag med Ellen :D
Vi fikade på Java och shoppade lite på rean, usch jag fååååååååår INTE köpa med kläder nu, kommer ALDRIG få ner de i väskan !! haha men men ...
Jag och Hampus körde nyss X- box KINECT som vi fick i julklapp, SHIT va kul de är haha, man touchar lixom i luften.
Imorgon ska jag, Carro och Gabbi till M-berg för att shoppa ännu mer, HAHA nemen vi ska ta en fika och planera Nyår. Vi ska va hemma hos mig och ha fin middag sen UTGÅNG sen världens efterfest !! Kommer bli AWESOME.
Nu ska jag och mamma laga lite god mat, Hoppas ni haft en bra dag.
// Johanna

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åh vad SKÖNT ATT JAG INTE ÄR ENSAM OM ATT KÄNNA SÅÅÅÅÅ!! :D usch det är verkligen jobbigt när man känner si, inte roligt ALLS! Men vi kommer klara oss poch om vi INTE skulle åka så skulle vi ångra oss! :)

2010-12-29 @ 22:01:21
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0