3/12 19 år imorgon...

Hejhopp och godmorgon =)
Idag är det den 3:e december och imorgon fyller jag 19 år =)
Ikväll kommer släkten plus några vänner och firar mig, det bjuds på tomte gröt och julskinka mUMMMMS.
Imorgon blir de stor fest, sen utgång. Åh vad jag längtar.
Vaknade imorse och såg att jag hade fått melj från Daniela och killarna, de hade gjort en jätte fin smilebox till mig eftersom jag fyller år imorgon, massa fina bilder och en jätte fin text hade de skrivit till mig =)
(En smilebox är typ som ett kollage med musik i bakrunden) Guuud vad jag längtar tills att träffa dom just nu.
Pratade med barnen i telefon igår å dom va sååå gulliga, dom ba ; Johanna when u come to our house we have a suprise for you, and I know were you live, you live in SWEDEN !!
Åhhh dom va såå söta.
Sedan pratade vi lite om Florida resan, vi åker i slutet av Mars, jag daniela och barnen sen kommer Ray ner efter några dagar.
Ska bli så himla kul, först ska jag vara med dom ett par dagar i florida sen kommer jag troligtviss åka till min moster som bor 2 timmar därifrån i west palm beach. LÄNGTAR :D
Här är en bild på mig framför min mosters pool i florida :)
Florida är verkligen paradiset !!

PUSS OCH KRAM // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0