8/12 SÄLEN

Hej hopp vilken underbard dag !!
Imorgon åker jag till SÄLEN.
Igår fixade jag och anthonia i sista sekunden ett par nya skidor till henne, haha TILLSLUT !!!
Imorgon klockan  halv 8 på morognen åker vi woohoo =)
Vi ska bo på hotell ski louge, kommer bli awesome.
Nu är allting klart och fixat inför ambassaden ( tisdag ) lite nervös men de ska nog gå bra.
Det är så himla kul för nu har jag fått kontakt med hmm tror det är 5 tjejor som ska åka samtidigt som mig,vi ska bestämma tid och plats där vi ska ses på arlanda.
Kan va skönt att ha nån som är i samma sitivation, kommer bli många tårar den dagen.
Ne nu ska jag dra till M-berg för att fixa det sista inför sälen :)
JUSTE fick melj av Daniela att dom har hållt på hela helgen att fixa min våning, dom är ju bara sååå söta<3
PUSS OCH KRAM
HAHA jag och Anthonia i Idre förra året =)
Anthonia och Jag =)
Bye bye take care // Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej då på dig oxå, och sköt om dig ;)

2010-12-19 @ 21:51:01
Postat av: Johanna

Tack =) men vem ?

2010-12-19 @ 21:53:55
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0