GOD JUL =)

GOD JUL mina kära läsare =)
Idag har det vart fullt upp, städat lagat mat, slagit in de sista klapparna och träffat mina älskade vänner <3
Det är verkligen jul i HELA vårat hus, det lukat julskinka ändå upp till 3:e våningen haha.
Ibland tänker jag på hur bra man har det, hur lyckligt lottad jag är. Jag har världens bästa mysigaste famil som ger mig all kärlek de kan, världens finaste vänner som betyder mer än guld. Viktigt att man tänker på de ibland för alla har inte de... HEMSKT men de är så de är tuvär.. Är det nånting jag verkligen skulle vilja fixa så är det PEACE ON EART, att alla ska ha det bra.
Usch jag har på sista tiden märkt hur känslig jag är .... Det börjar dra ihop sig tills Usa och snart är det dags att säga hejdå... Endel av mina vänner och familje kompisar har jag redan sagt hejdå till. Varje gång någon säger ; jaha johanna nu är det inte långt kvar... får jag en klump i magen. Jag tror inte jag insett att jag faktiskt åker om mindre än 3 veckor.. Nee nu låter jag sådär negativ igen de är verkligen inte min mening för jag tycker detta ska bli SÅ KUL.
Fick melj av Daniela där hon önskade god jul och gott nytt år :D Varje gång jag får mejl från dom blir jag helt varm i hjärat<3 Jag är så glad att jag funnit världens bästa familj, det känns verkligen så iaf.
Nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla klart på " The holliday " super mysig film =)
GOD JUL ännu en gång =)
Varma jul kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0