Tungt...

Usch idag har de vart en tung dag....
Har känt mig nere hela dagen...
Vet inte vad de är men tror jag nu idag har insett att jag om 12 dagar sitter på ett plan till USA och kommer inte tillbaka på ett år.
Börjar verkligen få resfeber...
Det går verkligen upp och ner, igår var jag så taggad så jag vet inte vad.
Pratde om Familjen hela dagen å va super lycklig och taggad men idag ...
Daniela meljade mig idag och skrev massa fint, om de var nått jag ville ha i mitt rum när jag kom fram, hon hade planerat en hel vecka med mig, hon och barnen. Hon är verkligen så omtänksam. Allting känns så bra med dom, men de är så jobbigt nu innan avresan.
Bara tanken på att om 12 dagar säga hejdå!! " Vi ses om ett år "
USCH USCH USCH vill inte ens tänka på de.....
Jag blir lixom arg på mig själv för detta är MIN DRÖM, jag vill detta av hela mitt liv och allting ska bli skit kul, men just idag har det vart jobbigt.. Och det måste det få va. Trodde verkligen inte att jag skulle tycka det var så jobbigt men icke sa nicke...
Iaf, så har jag parat ganska mycket med 2 tjejor som heter Johanna och Cassandra som åker samtidigt som mig, känns så skönt för vi alla är i samma situvation och vi alla känner likadant !! Vi kommer ha det AWESOME det vet jag.

Skulle jag inte åka nu så skulle jag ångra det för resten av mitt liv.
För er som är sugna på att åka iväg som Au pair säger jag bara ÅK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Har inte hört en ända person som åkt som har ångrat sig, även om de har haft det tufft och kanske skit jobbigt.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK !!!

Nu ska jag försöka sova, har så mycket som snurrar i huvut nu så de är svårt att slappna av .
Florida =)
Jag kör bil i USA hahaha
Lite bilder från FL =)
Good night <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åhhh det kommer vara as jobbigt nu innan avresa men det kommer sääkert kännas bättre när vi sitter på planet, då kan vi snacka allihopa på riktigt och bara snacka massa positiva saker om au pair!! :D <3

VI SES SNART!!

2010-12-30 @ 12:22:12
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa precis, de är jobbigt nu...

Tog nyss fram min resväska för att börja packa men NEEE de blev inget av de haha nu står den bara öppen helt tom haha.

Jaa gud då får vi ta hand om bvarandra och TAGGA :D N.Y.C kommer bli awesome :D

Jaaa de gör vi :D KRAM

2010-12-30 @ 12:25:07
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0