13/11.

Good day.
Idag fick jag melj av Daniela att dom ser framemot att jag kommer och vi ska börja planera :) WOOOHOO !! SÅÅÅ TAGGAD !
Mycket känslor just nu...
Alla mina älskade vänner, ni betyder ALLT<3
USCH OCH FYYYY för att säga hejdå till er, vill inte tänka på de än för de är nästan 2 månader kvar men går lixom inte att glömma.
Dessa 2 månader kommer bara svepa förbi såå fort, snart är det jul, jag och antis ska till sälen, jag fyller år, det är Nyår 2011, HERREGGGUUUD va fort tiden kommer gå.
JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖR, ska bli fruktansärt kul.
Först flyger jag till N.Y och spenderar där 4 dagar med andra au pairer från hela världen. Vi ska bo precis utanför manhattan, där de kommer hållas föreläsningar om att vara au pair m.m :)
Efter dessa 4 dagar flyger alla au pairer iväg till sina familjer, jag till OHIO :D
TAGGAD TILL 100 !
Puuusssss
Jag och fina Gabriella på våran bal i sommras <3

Kommentarer
Postat av: Antis

Fy vad vi ska ha det bra i SÄlen!! Det kommer bli en san jäkla bra resa och vi ska tagga allt och prata om massa minnen tillsammans!! Du är sa jävla bra!

Älskar dig bästa vän!! <3

2010-11-17 @ 15:28:27
Postat av: BÄSTA GRANNEN

åHHHHH VI SKA HA DE BÄST anthonia <3

de blir våran resa<3

har verkligen längtat länge <3

DU ÄR GRYM, COOLAST Å BÄST JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-11-17 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0