14/11

OKEJ nu är de bestämt, jag ska bo hos familjen Isakov i Ohio :D
Den bästa familj jag kan tänka mig.
Daniela ringde mig idag och sa att dom va so exited och ville verkligen att jag skulle bli deras au pair, ALLTING KÄNNS TOPPEN !
Jag kommer få en egen våning som jag ska bo på, sovrum + tvrum + badrum, AWESOME :)
Längtar verkligen tills jag får träffa dom.
På onsdag fyller Liam år, får skicka ett grattis melj.
Imorgon ska jag ringa Karl på SI och fråga hur vi gör med visum osv, mycket att fixa som sagt !
Sitter och funderar lite på hur F*n jag ska få ner alla mina kläder och prylar i 20 x 2 väskor, hmm kan bli lite övervikt hehe.
På tala om ingenting så fyller jag år snart, den 4:E december, då blir de fira med vännerna <3
ES3MT forever <3
Haha denna bjuder jag på !
Pappa, jag, Ellen och hennes pappa :D
Puss och godnatt säger jag nu efter en hel helgs arbete på hotellet där jag jobbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0