17/11

Hej :)
Igår kväll blev ALLT bestämt och klart.
Jag åker den 10 januarie till Newyork för 4 dagars utbildning och sightseeing på Manhattan ;)
Den 14:e januarie åker jag till min familj i Ohio, ska bli såååå spännande.
MEN nu är det så att jag ska börja prossecen att få visum vilket kan ta ett tag.
Massa papper att skriva på, Kort att fixa, fingeravtryck och pass kontroll. Detta kommer ta tid men hoppas så snart som mögligt att få en tid hos ambassaden i STHLM.
Idag fyller Liam 5 år, HAPPY BITHDAY !
Familjen har börjat berätta för barnen att jag ska vara deras barnflicka å att jag kommer bo hos dem i ett år :)
Jaa de va allt jag hade att skriva, ha de toppen !
PUSS och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0