18/11

Hello :)
Fick alla visum papper igår från London kontoret, jag säger bara OJOJOJO va mycket papper och dokument det är att fixa.... hur ska jag hinna ?
Idag var jag iväg och fixade kort till visumet, kostade 350 kr, helt sjukt !!
allt är dyrt och krångligt när man ska skaffa visum till USA.
Till andra länder är de ändå ganska enkelt men INTE till usa, de ska vara bevis på att jag är jag, kontoutdrag, skattepapper, foton, pengar, polisutdrag m.m.
Men så äre och det kommer va värt de när man väl är i USA.
Hittills har jag nog lagt ut säkert 5000 kr på själva usa resan, min biljett hem och ditt betalar ju familjen men de är mycket annats som tillkommer, typ som hälsoundersökning 700 kr, körkort i usa 400 ungefär, kort till visumet 350, 2000 kr till ambasaden för att få visum sen är det massa mer så saker som har kostat.
MEN DET ÄR DE LÄTT VÄRT ! :D
På söndag ska familjen ringa mig för att få prata lite med mina föreldrar och planera min resa med mig :)
Pussss nu ska jag åka iväg och handla å sola !
LÄÄÄNNGTAR tills imorgon för då ska jag vara med Annapanna <3
Lördag kör vi utgång  WOOOGHOO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0