19/11

Good day :)
Gick upp halv 8 för att städa hela huset, tvätta massa tvätt sen vidare upp på stan.
Fick melj av Daniela idag att de håller på att fixa i ordning mitt rum, såå snällt !
De håller även på att leta efter en bil som de ska köpa som jag kan ha tillgång till, de har redan 2 stora bilar men eftersom de jobbar på ett sjukhus 30 minuter hemifrån behöver jag oxå en bil.
Det är inte lång tid kvar nu, herregud jag har MASSOR att fixa...
Men de ska nog lösa sig.
Just nu är jag otroligt glad å allting ska bli så otroligt kul och spännande, tänk när jag sitter där på flyget mot N.Y och sedan när jag ska träffa familjen 0ojoj ska bli så kul :D
Kan inte sluta tänka på dagarna/dagen, timmen, minutrarna innan jag åker till usa. USCCCHH det är hemskt. Missförstå mig inte  för jag vill det här så mycket och längtar som bara den tills jag är där, jag vill detta till 100%
Det är just de här avskeden som känns fruktansvärda.
Mamma säger jämt att : de är inte ett HEJDÅ forever, utan de är ett " vi ses snart" TÄNK SÅ JOHANNA.
Men de är inte så lätt för jag står mina vänner så nära, min familj med!!
MEN allting kommer lösa sig, de kommer bli PAIN PAIN PAIN men jag kommer klara det ! :)
Nu ska jag snart iväg för att hämta min bästa Anna :)
Vi ska ha en mys kväll sen gå på kulturnatten:D
Jobbar imorgon på hotellet mellan 7-2 !
På kvällen blir de utgång med Karro och Cissi :D
PUSSS
Här kommer en bild på OHIO :)
Familjen bor precis utan för en golfglubb  i Solon :)
Take care/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0