20/11

Jobbat hela morgonen idag men de va ett skönt gäng att jobba med så tiden gick fort :)
När jag kom hem ringde Daniela ( min värdemamma) vi pratade om allt mögligt och så berättade hon en rolig sak, att i mars kommer vi troligtviss åka till Florida på semester och jag fick självklart följa med =)
Eftersom min köra moster bor i Florida kommer jag även att hälsa på dom med, ska bli riktigt kul =)
Daniela pratade även med mamma idag och dom kom bra överens vilket känns super viktigt och skönt för mig.
Pappa ska prata med Ray och daniela nästa gång :)
Jag hoppas allt med visumet går bra nu och att jag kommer få en tid på ambasaden i STHLM så fort som mögligt nu, men det är mycket inför julen nu och det är mycket svårt att få en tid där.
Nee nu ska jag hoppas in i duschen för att fixa mig inför ikv, först förfest hos mig sen utgång med brudarna =)
PUSSS take care / Johanna
Jag saknar dig Anthonia min älskade bästa granne <3
Lite sommar bilder på mig och Anthonia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0