21/11

OKEJ nu är de så att jag just räknat att de är 50 dagar kvar tills jag flyttar.
50 dagar känns länge men de kommer gå fort.
Daniela mejlade mig idag om att hon har köpt grejer till mitt rum idag :D so sweet.
Sen frågade hon mig om jag ville dansa/jympa där för isf skulle hon kolla upp daceklasser :)
Vi ska försöka skypa nån dag i veckan och då ska jag få prata med Liam och Jacob, ska bli super kul.




Allting känns just nu super bra.

Kommer sakna denna älskade lilla plutt väldigt mycket, kommer påminnas om honom varje dag eftersom Liam och jacob är i samma ålder som min lillebror.
Älskade Hampus, du är min solstråle här i livet <3
Ne nu ska jag sova efter en sjukt rolig helg med party mys och träning :)
Good night, take care Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0