23/11

11 dagar kvar tills jag fyller 19 år, 16 dagar kvar tills sälen, 31 dagar kvar tills Julafton och 37 dagar kvar tills NYTT ÅR ... 49 dagar kvar tills jag flyttar till USA ... woohoo vad detta kommer gå fort känner jag !
Idag fick jag hem mitt placement pack från London kontoret ( visa information ) det va inte de enklaste jag gjort om jag säger så ... ASSÅ USA måste/ är de hårdaste landet att få visum i. HERRE MIN GUD, de vill veta PRECIS ALLT i detalj vad jag ska göra i USA, PRECIS ALLT. De är så minstänksama, herreguud, de ska ha 120 person bevis på att jag är jag, de ska ha kontoutrdag för att se vad jag köpt den senaste tiden, de vill veta ALLT om min familj, nära och kära. Eftersom jag vart säkert 20 gånger i usa innan vill de veta varför jag vart där och vad jag gjort där !!
OMG, jag har bara vart på semester HALLÅ...
IAF när vi väll suttit med dessa frågor i över en timme, stängs ALLT ner å vi får börja om, SUCK ...
Men men de är bara att göra, hoppas på att allt kommer lösa sig så jag kan boka tid på ambassaden snart =)
Det är inte lite att tänka på, men hittills är iaf PASS, SKATTEKVITTON, 3 olika blanketter, orginal kvitto ( bevis på att jag betalat in 2000 kr till ambassaden) visum foto, kuvert, frimärke, och kontoutrdag ( på de senaste månaderna) KLART !! CHECK !!
Känns skönt att ha de fixat iaf :D
Idag kom min älskade vän Gabriella hem från teneriffa, underbart att se henne igen <3
Längtar tills helgen, jobb, konsert plus UTGÅNG står på schemat =)
PUSS OCH KRAM
Saknar sommaren 2010 <3
Här är mitt rum =)
Nu ska jag sova, sleep well and take care / Johanna

Kommentarer
Postat av: edit

åh vilken fin blogg du har skaffat nu:) Så roligt att läsa om hur alölt går för dig! (även om det jänns sjukt konstigt att vi inte PRATAR om det) . Du kommer få det så Fantastiskt! Och Du kommer passa som fisken i vattnet för detta är verkligen en sån stor dröm för dig Johanna som går i uppfyllelse! Det känns Hemskt att jag inte kunnat vara med och stöttat dig i ditt Kämpiga arbete med Allt som har med detta att göra! Du är fantastisk! <3 Bamsekram! PS. Jag kommer sakna dig så sjukt mkt! Hoppas vi kan ses innan du åker! <3

2010-11-23 @ 23:33:12
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh va kul att du läser den =)

TACK johanna<3 Jaa jag hoppas oxå att jag kommer trivas :)

BAMSEKRAM på dig med, jo klart vi ska försöka ses innan, de måste vi <3 PUSSSS

2010-11-24 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0