25/11

Idag är de mindre än en måndag kvar till Julafton =)
Mysigt.
Igår fixade jag min blanket och gjorde klart ALLA papper som ska med till ambassaden, bokade även tid, den 14 december kl 9.00 am.
Min älskade vän Gabriella följer med mig, så vi ska nog sova i sthlm den 13:e så slipper vi gå upp så tidigt den 14:e.
Efter Interjuven på ambasaden ska vi gå på stan i sthlm för att handla julklappar =)
wihhho kommer bli en awesome day ;)
Fick nyss melj av Daniela där hon skrev att hon är så glad att vi hittat varandra och att hon knappt kan förstå att jag snart ska flytta till dom, åhhh ska bli såå kul :D
Saknar gänget från Lund <3
Lite sommar bilder från Lund =)
PUSS och god natt nu blir de duschen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0