30/ 11

Å herregud va kallt det är ute .. minus 16 :S
Efter en galen julbaking med tjejgänget, ska jag snart sova :)
Vi taggar helgen, speciellt lördag MY BIRTHDAY =) hehe.
Släkten kommer på fredag för att fira med och på lördag blir de fest hos mig sen krogen, sååå taggad =)
Fick melj idag från Karl på SI om 3 svenska au pairer som oxå ska åka den 10:e Januari, meljade dom å hoppas på svar, vore lixom kul att lära känan nån innan man åker =)
Tiden bara rinner iväg, den är 1:a december imr, snart sälen, snart julen sen nyår sen åker jag... ojojoj mycket blandade känslor. Båda glad och ledsen.
Har läst lite au pair bloggar m.m, så kul att se hur folk har de, om de trivs osv.
Hoppas verkligen jag får kontakt med tjejorna som ska åka med mig =)
PUSS OCH GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0