Jobbigt...

Usch nu känns allt jobbigt, samtidigt som jag vill denna resa till 100% så är de så jobbigt, just hemlängtan !
Jag har en så otroligt underbar familj och vänner, dom står mig så nära, de är en kniv i hjärata att veta att jag kommer vara ifrån dom ett helt år. De är lång tid. Jag vet att jag kommer gråta och längta hem miljoner gånger, men jag SKA klara detta ! Jag vet att mina närmaste finns kvar, ,men de är ändå jobbigt...
Detta är min familj :)
Bästa mammi Petra <3
Mammi <3
Världens bästa pappa Urban <3
VÄRLDENS bästa pappa<3
Älskade Jonathan<3



Sötaste ungen i stan Hampus <3




Som sagt, allt detta är jätte jobbigt just nu, kan inte föreställa mig hur mycket jag kommer gråta när jag säger hejdå till dessa på arlanda !! Å mina vänner, ojojo kommer inte bli lätt !

ÄLSKAR ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0