27 grader

HEJ HOPP mina fina =)
Ännu en ursäkt för dåligt bloggande men har inte orkar om jag ska vara ärlig, vet lixom inte vad jag ska skriva om ibland haha.
Iaf i veckan hände de inte så mkt... vi va hemma, lekte i parken, va hos nanna, osv..
Helgen har vart helt ubnderbar :)
Såg the "Soul surfer" på bio i lördags, den va såååå bra SE DEN !! Handlar om en rikitg historia om en tjej som surfar och blir biten av en haj. SJUKT BRA, GRYM BRUD !! ANTHONIA SE DEN hahahahahha.
Sen va jag på beachwood mall med tjejorna och shoppade, forever 21 öppnade i lördags och jag har aldrig sett så mkt folk.
Hmmm vad mer har jag gjort ?!?! Jooo sen har vi haft  en movienight hemma hos mig, vi såg "The bucket list", oxå sjukt bra.
Idag skypade jag med familjen , ( så skönt att se er ), planerade lite om när min familj plus kanske några vänner ska komma och hälsa på mig i oktober :D CAN`T WAIT !!!
Sen åkte jag till gymmet nån timme, sen mallet och sen cheesecakefactory med Mara och Manja mmmmm såå gott !!
Efter de tog vi bilarna hem till mig för att ha en BBQ med hela host släkten, rikigt mysigt.
ÅH JUSTE idag har vi haft 27 grader här, så sjukt varmt. ALLA går  nu mera i shorts och flippflopp haha sjukt vilka väderförendringar vi har.
Nu ska jag kolla BB, fixa lite stuff inför imr sen sängen. IMORGON är en ny vecka= Nya tag !!
PUSSS på er, tänker på mina vänner och familj 24/7 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0