ÅSKA....

La nyss lille J i sängen efter att han har sovit en halv timme på min arm haha såå söt. Idag har vi haft VÄRLDENS största åska här. Herregud det började imorse runt 9 AM och nu är klockan 7 PM, alltså hela dagen har det åskat. Lilla J är jätte rädd för åska så direkt n'r han hör åskan komma HOPPAR han upp i mitt knä och kramar mig. Han somnade nyss i mina armar med hans händer på hans öron, lille vän <3
Hur lever livet med mig då ?!?! UPP OCH NER. Lite hemlängtan, saknar alla där hemma, saknar sverige överhuutaget. Skypade en snabbis med Antis, Anna och Malin idag, ni gjorde min dag <3
Jag älskar verkligen USA och har alltid gjort, alla är så öppna och trevliga här. Man blir lixom aldrig förvånad när nån främligen börjar prata med en för det är helt normalt här i USA. Men i Sverige blir man nervös och chockad om en främlingen börjar prata med en. haha. Men Sverige slår ändå allt. Jag älskar sverige, för hela mitt hjärta !!
Alla säger hela tiden, åhhhhhhhhhhhhh du lever i en dröm, åh visst jag lever min dröm här i USA men det är lioxm inte alltid en "dröm". Livet här är ju som vilket liv som helst bara att det är en annanstans. Ibalnd mår jag TOPPEN och älskar ALLTING här, ibland ( som igår) tycker jag inte att det är lika kul, vill bara hem. Som sagt detta kommer va en karusell. Men man lär sig så mycket. Man blir så stark som person av att gå igenom såna saker i livet.

SVERIGE FOREVER
I lördags jobbade jag på dagen sen träffades alla tjejorna hos Manja ( 5 min från mig), hon bjöd oss på en STOR 3 rättersmiddag, sen spelade vi spel och hade super kul :D
I söndags va  vi alla ute och åt brunch sendan åkte jag med barnen  tillderas farmors hus :)
Nu ska jag åka till TAGET och köpa lite småsaker sen ska jag och JOHANNA P skypa och planera våran L.A resa, hon har tydligen hittat as billiga biljetter runt 250 dollar, SJUKT BILLIGT :D
Här kommer lite bilder.
Finns det något bättre än havet?!?!

Saknar mina bröder, familj och mina vänner. Ni ska veta att ni betyder ALLT för mig. ALLTID, FÖRALLTID, LIVET UT <3





L  O  V  E     J.M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0