Florida = Paradise

Hej mina fina vänner och familj :D
NU är jag tillbaka, "hemma" igen från Forida.
Vi har haft det HELT UNDERBART går inte att beskriva, har vart så varmt vaje dag, runt 100 F tror de är runt 30-35 svenska grader :)
Jag har vart hos min älskade moster, kussiner, ätit svensk mat, fått massa kärlek från mina släktingar, sett alligatorer 1 meter från mina fötter, sett delfiner, skööldpaddor :D
Jag orkar inte skriva varje dag men det har vart så kul och vi har gjort saker varje dag :D
Här kommer en bild bomb !!!
Jag överlevde Spring break haha :D
En apelsin från trädet :D
PUSSS på er där hemma, just nu är det ganska jobbigt, längtar inte hem men längtar så jag dööööööör efter minf amilj och vänner <3 LOVE from Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0