GODNATT

GODNATT kära blogg :)
Hoppas som vanligt allt är bra med er, själv är det bara fin fint.
Våren är här för fulla muggar, idag har vi haft myckte varmt och fint väder :)
Hur är det i Sverige ?!??!?!
GUUUD jag vet jag är så dålig att uppdatera, haha förlåt men vet ibalnd inte vad jag ska skriva om.
Men jaa jag kan väl berätta om mina dagar lite snabbt och sammanfattande.
Har vart väldigt mycket på gymmet denna vecka, har haft en persoligtränare som visat mig massa saker på gymmet, hon va GRYM, vilken tränare, snacka om att peppad !! Idag va jag och Gina en kompis på ett pass som är kickboxning, JÄVLAR va kul och jobbigt de va. Världens bästa musik, jag blir så peppad av musik, utan den hade jag aldrig kunnat träna.
Sen har jag vart mycket med Mara och Manja :)
Igår åkte jag och Manja till Aurora outlet där jag shoppade en adidas tröja :)
Idag va jag på gymmet i 2 och en halv timme, HELT SLUT. Hahah jag sov nästa i bilen på väög hem med barnen idag.
Imorgon har jag sov morgon till 12 PM UNDERBART, dock kommer städerskan runt 9 så kommer säkert vakna.
I helgen ska jag med tjejorna till Beachwood mall för FOREVER21 öppnar, WOOOOWW. De 200 första kundera får en värdecheck :D
Sen på kvällen ska vi ut och äta sen se SOULSURFER :)
Tänker på er där hemma ska ni veta, ringde mamma idag såååå skönt att höra din röst, blir så lugn.
Va just och kollade på masssa golf på tv med R ( helt galen i golf och MKT duktig) han försöker få mig att börja spela golf haha, han ba ; jag  köper dig ett memberchip så kan jag lära dig spela, herregud du har ju de i släkten JOHANNA kom igen de vore väl kul ..... hahah aaa mmmm NJA..... haha.
Nu ska jag kolla på BB , ( helt beroende) sen börja titta lite på kurser jag ska plugga på college :)
Juste va på Wallmart idag och köpte lite onödiga saker haha
ANNA Olsson är det denna ansiktskräm du andvänder ??? =)


MMMUUUUMMMS detta tvätt/sköljmedel luktar SÅÅÅ gott, min favvo !!


EDITJOHANNA LARSSON känner du igen denna ?!?!?! HAHAHAH Teneriffa resan :D
PUSSS PÅ ER ,
L  O  V  E, J.M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0