N.Y.C

FÖRLÅÅÅÅÅÅT FÖRLÅT FÖRLÅT.
Jag vet sjukt dålig uppdaterin men de har sina andledningar, har haft så sjukt mt hemlängtan, inte orkat skriva eller någonting för allt har vart så jobbigt. TACK ÄLSKADE bästa vänner och familj hemma i Sverige för allt stöd. Ni är bäst.
Helgen va toppen, va på cheescaefactory, hade filmkvällar, bio, myskvällar och massa skratt.
Det är så kul för jag har träffat SÅ många nya vänner/nannys här i området, bla en dansk tjej som är jätte gullig.
Hon ska dock åka hem snart vilket suger för vi har kommit varandra väldigt nära. Hon förstår när jag pratar svenska vilket känns super kul, men jag förstår inte hennes danska så ist pratar vi engelska haha.
Har inte hänt så mycket i veckan FÖRUTOM 2 BRA nyheter.
1. Min familj plus Anna kommer i oktober för att vara här en vecka med mig/oss :D TAGGGGGGAD ELLER VAD ?!?!??!

2. Den 20-22 May åker jag Johanna, Evelin (Johannas kompis i Dallas) till N.Y.C och lever livet där :D



Jag har kollat super länge på priser för att åka till N.Y.C, har gått upp och ner, pendlat mellan 200-300 dollar !!
Så imorse ringde jag Johanna och sa, NEEE NU BOKAR jag resan till N.Y så bokar ni ikväll när ni vet.
hahah inte tänkte jag på att kanske de inte hittar någon biljett å attt jag sitter helt ensam i N.Y den 20 may, haha men sen ringde J mig på kvällen och berättade att de hade bokat :)
SUPER TAGGAD, nu gäller det bara att hitta nått bra vandrahem eller hostel !
Någon som vet nått bra ?!?!





Igår började det så kallade " PASSOVER" som Jewish people firar, dom äter inte förens solen gått ner ( eller nått sånt) haha inte så bra på de där. Terri ( barnen farfar försökte förklar allt för mig men vetfansen vad som gick in i huvut ) haha. IAF så samlar min hela tjocka släkten och äter mat, dricker vi och läser och sjunger. Det var faktiskt mkt intressant.
Nu ska jag kolla BB, sen sova, helt slut, jobbat way to mutch this week.....
'
Klippte håret förra veckan på ladies and gentlemen.
SUPER BRA VA DE. Jag blev klippt av en Gay kille hehe super gullig. Först tvättade han håret, sen masserade han hårbotten, sen masserade han mina armar, sen gjorde han en anstiktsbehandlig på 8 min, sen klippte han håret och stylade. Efter allt detta sminkade han mig. Allt detta tog nästan 2 timmar för ENDAST 30 dollar, haha HELT SJUKT. När jag sen kom till kassan för att betala sa jag ; Kan du lägga 10 dollar i drick till denna kille ?! Hon ba ; Tuvär vi får inte ta emot tipp här... HAHA skömtar du eller ?!?! Allt detta för endast 30 dollar och du får inte ta tipp.
AA rekomenderar verkligen denna salong.

ÄLSKAR MIN FAMILJ och mina vänner i Sverige mer än allt annat, saknar er <3
JUSTE fick packet av mammsen och pappsen i fredags, TACK TACK TACK ÄLSKADE NI.
Fick lite av mina sommarkläder och GODIS :D
Good night !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0