Sick....

Hej hopp mina vänner...
Hoppas inerligt att ni mår bra för de gör inte jag ...
Igår va vi massa tjejor på picknick i en park, sen framåt kvällen började jag känna mig konstig, frusen och ont i halsen.
Åkte hem runt 10 PM och la mig dirr.
Vaknade runt 2 AM och hade sååå ont i halsen, kunde inte ens svälja, sträckte mig efter en Advil och proppade i mig den.
När jag vaknade på morgonen tog vi tempen på mig och jag  hade runt 103 F, tror de är runt 39-40 grader.
D ringde R:s pappa som är doktor och äger sjukhus så han gav mig en tid direkt. Väl där så tog vi streptokoker och massa annat men visade sig att jag hade ett virus. Fick lite medecin av Terri så snart ska jag stå på benen igen sa han haha.
TACK OCH LOV att man bor med doktorer runt omkring sig :)
Har verkligen känt mig hängig och nere hela dagen.
Köpte en hot chocolatet på Starbucks som jag vanligtviss ÄLSKAR och bara sveper i mig men INTE denna gång. USCH va verkligen på humör.
Hade lite tid innan de va dax att hämta barnen igen så vad gjorde jag då ?!?!? HEHE åkte till Beachwood mall och shoppade på FOREVER21.
På bilden ser den inte så bra ut men den är skit nsygg i real life. Det är en tunn tunn tunika, som har en sharf runt halsen. Lite pösig och snygg.
Pratade med Anna på skypa idag, alltid lika kul att se dig gumman.
Pratde oxå med mamma (äslakde du) och Editjohanna i telefon idag.
Johanna åker till Tanzania som volontär på onsdag SÅÅ COOLT, Önskar dig ALL lycka till, GRYMT gjort av dig !!
Nu ska jag ta en dusch (för jag sitter och svettas pga febern) sen kolla BB ( SJUKT GLAD ATT TRÅK PATRIK ÅKTE UT), sen SOVA, som jag längtat efter HELA DAGEN.
Imorgon ska jag bara slappa för jag är ledig halva dagen, på onsdag ska jag och Mara klippa vårat hår på en salong, på torsdag ska jag få en ansiktsbehandlig. NICE.
PUSSS på er mina fina läsare !! <3
Som sagt, JAG ÄR SJUK.

Snälla lägg märket till min finne mitt i pannan haha.


Just NU sulle jag bara vilja ha en stor bamse kram av mina föreldrar, bara känna eran närhet för ni betyder ALLT för mig. Det är med glödje tårar i ögonen jag säger att jag ÄLSKAR ER och är så stolf över att ha er som föreldrar !!

PS: MAMMA MILJADER LYCKA TILL PÅ TENTAN, DU ÄR GRYM !!

Kommentarer
Postat av: edit

Du är Fantastisk!! Och du kan inte förstå hur glad jag blev när du ringde! Känns så Obeskrivligt bra!! Och jag mår så bra av dig!! Du är Fantastisk och är GRYM som är i USA! Och när vi båda är hemma så ser jag fram emot att höra om din otroliga resa samtidigt som jag får berätta om min!! Längtar efter dig!! Ha det bäst. och krya på dig Darling! Idag är det min sista dag i Sverige:O HAHA!! Vad fan ska man gö då lixom?:P PUUUUUUUUUUSS!! Ps! Håll mig uppdaterad om vem som åker ut BB! Jag mååååste få veta vem som vinner sen också!! :) Take Care! <3

2011-04-12 @ 09:02:39
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0