VS ♥

Jaa vad ska man säga ...
Victorias secret i mitt hjärta hehe ( Som ni kasnke förstår )
Jaa mamma jag vet att du inte är stolt över mig just nu men bor man i USA, landet med världens bästa affärer, så är det inte lätt.... hehe.
Detta är från Januarie tills nu så så illa är de inte ;)
Japp så är de... Men nu MAMMA LOVAR JAG att jag ska spara mina pengar till N.Y.C och till ni kommer i oktober för då ska vi shoppa mammsen och Anna :)
Idag va jag på gymmet, sprang/gick en timme sen tog jag en core pass. Fyfaaasen va jobbigt de va. SJUKT bra tränare, dom taggar än så man aldrig ligger still, shit i h*lvete vilken träning verk i magen jag har nu.
Efter gymmet åkte jag och hämtade upp ungarna sen drog vi iväg på simlektion och efter de åkte vi till Nana.
I helgen ska mina värdföreldrar till Texas så då ska barnen bo hos Nana, jag kommer vara där fram och tillbaka sen på lördag ska jag och R:s syster åka iväg och shoppa !! LOVE HER.
På tala om nått helt annat... HUR KUNDE RODNEY åka ut från BB huset ?!?!??!?!
MÅSTE ha blivit något fel. Visst Roddan är sjuk i huvut, störd helt knäpp men de är ju han so håller igång huset. Vad gör Madde lixom ?!?! SOVER, äter, SOVER..... SHIT Fail asså.
Jag hoppas iaf att Simon eller Gurkan vinner BB :)
Tycker mitt hår blev så mkt blondare efter jag klippte mej men I like it blond ;)
Love J.M.A <3

Perhaps our eyes need to be washed by our tears once in a while, so that we can see Life with a clearer view again.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Wiklund

Jävlar! haha asavunsjuk på ding och dina VS påsar haha. Snygg du vart i håret, verkligen assnyggt. Hoppas du har det bra där nere, saknar att se dig på stan hurru. Pussss <3

2011-04-26 @ 08:17:05
URL: http://nathaliewiklund.blogspot.com
Postat av: Anna Dahl

Fortsätt uppdatera!!! askul och läsa! Och kul att allting verkar bra!! PUSSSJOHANNA:D

2011-04-26 @ 12:35:05
Postat av: babbibella

sjukt satans snyggt!!!!! åhh älskar ditt hår!

när ska vi skypa?!

2011-04-26 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0