We're going at it tonight tonight There's a party on the rooftop top of the world Tonight tonight and were dancing on the edge of the Hollywood sign I don't know if I'll make it but watch how good I'll fake it Its all right, all right, tonight

Nu känns allt sådär bra som jag ALLTID vill att det ska kännas.
Jag har helgen off, huset för mig själv, kan göra precis vad jag vill :)
Visst jag kan göra de när familjen är hemma oxå men ändå ....
Igår sov jag i göstrummet som ligger precis vid R:s och D:s rum och nära till barnens rum, iaf detta för att föreldrarna åkte till texas/dallas i torsdags natt. L väckte mig runt 6 AM, sen somnade vi om en stund sen va de daxs att åka till skolan :)
Medans barnen va i skolan åkte jag till Danska Anna :)
Vi pratade och åt en super good brunch.
Efter de hämtade jag upp ungarna och begav oss till Nana för där ska dom bo under helgen =)
Igår kväll va jag och Manja ute och åt, sen åkte vi till biografen för att kolla om det va npgra bra filmer, hahahha den ända bra filmen vi hittade va " PROM" haha en Disney film haha men den va sjukt bra :)
Idag sov jag ut........... GUD så skönt det va... kommer inte ihåg sista gången jag sov ut.
Känner mig som en gamla kärring, är trött 24/7.. sover skit dåligt... men nu fick jag äntligen sova ut.
Mamma ringde och väckte mig imorse, kan man vakna av något bättre :D
ÄLSKAR DIG MAMMA <3 blir så glad när jag får höra din röst. Finns det någon bättre morsa än dig ?!?!
Solen skiner, det är varm och nu ska jag ut och sola =)
Ikväll ska vi ut ioch äta och fira MANJA som fyller 20 på måndag men innan de ska vi gå runt på mållet :)
Hoppas eran vecka/helg har vart bra, och ha en super bar valborg :)
PUSSS på er !!
Här är en super härlig låt.
http://www.youtube.com/watch?v=QzlNFcT2aOE
Fick en present kort av D på cheescake factory för 30 dollar :) super snällt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0