4 månader kvar.

I`M BACK.
Hej på er där hemma, hopas ni alla mår fin fint.
Själv har jag vart lite nere, deppig. Vet inte riktogt varför men anatr att det är för det är mycket jobb just nu och sen har jag insett att det bara är 4 månader kvar.... helt sjukt. Jag är absolut inte deppig för att jag bara har 4 månader kvar ABSOLUT inte haha men jag tänker massa. Tänker att jag vart här i 8 månader och känns som jag inte gjort så mycket... Men det har jag ju. Rest massor, lärt mig så sjukt mycket oxå, fått en helt annnan syn på livet och vuxit så otroligt mycket. Vet inte riktigt varför jag är nere men mår bättre nu. Efter 1000 kramar och pussar från mina små brorsor känns allt bättre nu.
Jag är tacksam för allt jag lärt mig och allt jag fått vara med om, tacksam för alla som stöttat mig under denna resa. Det kommer jag alltid vara tacksam för. Saknar er där hemma så de gör ont. Ibland när jag gör vissa saker får jag en käsnal av att jag är i Sverige för en sekund, sen bara försvinner de. Eller som när jag kollar på bilder från Sverige så känns det som jag är i Sverige, jag tror jag sitter hemma på mitt rum och att allt är som vanligt, men så kollar jag bort fårn bilderna å då sitter jag här i OH USA. Läskiga känslor, det är jobbigt. Men snart kommer jag hem och det ska bli så otroligt skönt.
Denna vecka har jag jobbat massa eftersom barnen inte är i skolan MEN nästa vecka börjar dom skolan vilket ska bli otroligt skönt för när man jobbar långa sträck per dag blir det påförestande. Visst jag kan ta en kvarts paus även fast jag har barnen men när jag sätter mig ner tänker jag alltid, undra vad de gör nu el sen skriker de på mig att de behöver mig... Så det ska bli skönt att ha egen tid under dagarna nu medans de är i skolan.
Förra helgen va jag och några kompisar och hälsade på the AMISH People. Jga har sett dom förut när jag va i N.Y för 5 år sen men det va roligt att se dom igen. Dessa konstiga folk måste jag säga. De lever ett så annorlunda liv. De lever som vi gjorde för 2000 år sen känns det som.
Här kommer lite bilder.
Fina Anabel <3
Jag sa ju att Pau är galen....
Amish hattarna de har på sig.
Vi hälsde på inne i deras hus.
All mat de gör är hemlagat. I min värfamilj köper vi tex allt kött från The amish people för det är helt organiskt.
Pau = The hangover
Istället för bilar kör de häst och vagn :)
Vi tog en boggy ride.
Efter amsih så gjorde vi en liten kontrast och åkte hem till Emilias hus.
Igår va Jag, Pau och Venice på en Baseball match The Indians ( Ohios lag ) Det va såååå kul, vi satt bland alla huliganer och bara skrek, inte för att vi fattade spelet men vi hade så kul. Jag glömde ju självklart min kamera men som tur va hade Venice med sin så bilder kommer. I slutet av matchen va de FIREWORKS vilket va super coolt. De släkte ner hela arenen ( arenan tar 75000 seats, alla biljetter va utsålda igår) himlen va svart och sen kom alla fyrverkerier.
Efter de gick vi ut på krogen vilket va läääänge sen jag gjorde så de va jätte kul.
Sov över hos Pau och nu sitter jag barnvakt tills sent ikväll.
Imorogn ska jag och Pau på en vatten park där jag va med Lisa för länge sen, den är enorm.
Sen blir de fin middag för imorgon firar Nana och Papa deras anniversary :)
PUSS på er där hemma, nu ska jag kolla på en film och äta popcorn.

If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine
I would lie and say that you're not on my mind
But I go out and I sit down at a table set for two 
and finally I'm forced to face the truth
No matter what they say, I'm not over you
Not over you  -
Gawin Degraw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0