77 dagar.

Herregud om 77 dagar får jag se min familj och min bästis Anna igen !! 77 DAGAR !!!!!!!!! Finns inte ord för hur jag längtar, finns inte. Har ALDRIG i hela mitt liv längtat så mycket efter nått sådant. Jag räknar ner dagarna. Denna sommar har gått/går så fort. Det va nyss Maj, nu är det Augusti och snart kommer hösten. Längtar nästan lite efter hösten, mysa ner sig i sängen medans de regnar ute, gå i mjukis kläder, kunna gå i tjocktröja igen och alla fina förger på trädena. Men framför allt tills Familjen kommer i Oktober ofc.

SNART <3
Nu är barnens kussiner här och huset är fullt av kids, det är liv och tjoj 24/7 ( nog för att det inte va de innan ) men nu är de 6 barn i huset. Underbart, haha nemen de är så söta så. Idag tog jag alla 6 barn till Poolen, vi åkte rutshibana ( el hur fan de stavas..?!?!) solade, åt glass och bara glasade. Super skönt. Åt just Kina mat och nu ska jag ta stora barnen till Target för att handla lite goooodis och chips för ikv blir de film kväll... Spykids och Twilight... de ni ;)
Imorogn ska vi alla till Water king park, har vart där förut men då med Lisa som är lika gamal som mig, imorgon ska jag dit med 6 barn haha får se hur de går ;) Är man " super aupair" så är man. Alla barnen kallar mig nu super Johanna. Känns bra.
Tiden rullar på här i staterna... Idag har jag vart här 7 månader. Har alltså 5 månader kvar. Känns sjukt hur fort tiden har gått med tanke på hur mycket jag gjort och rest.
Så nu har jag vart i :
  • Dallas/Texas ggr 2
  • Florida, napel & West palm beach
  • New York City
  • Chicago
  • Indianas
  • Carlifonien, L.A mm.
Vill till Vegas och Grand canyon oxå men får se hur de blir. Florida en gång till iaf bestämt. Har nog vart i Florida 20 ggr under min livstid men får ALDRIG nog av de.
Är så nyfiken på vilka de är som läser min blogg, vorre jätte kul att veta vilka NI är. Släng bara in en komentar eller mejla mig. Har ni frågor svarar jag jätte gärna på dom.
PUSS på er där hemma, nu ska vi ha film kväll.
Har blivit så blond under sommaren.
Hälsade på kära IKEA när vi va i Dallas. ( Jag ser ut som.... )
Johanna chillar i Poolen :)
De va så varmt i Dallas att jag inte kunde va ute mer än 10 min, Poolen va inte ens svalkade, hade is i glas och hinkar för att svalka oss.... Värst hettan jag vart med om.
Gjorde en Svensk tårta för att fira Johanna.
Köpte en kläning på Forever21. På lördagen blev det utgång.
Här kommer lite bilder från L.A
Celine Dion du kommer ALLTID va min Idol. Lever fort på att jag firat Halloween med dig för många år sen när jag va i USA, när jag kommer hem till sverige ska jag lägga upp bilden på mig och henne.
Chinese Theater i Hollywood.
Hollywood Walk of fame skylten <3
LV<3
När vi gick på Rode dr ( dyraste shopping gatan i hela världen ) stötte vi på ett film team som spelade in en film.
Puss och Kram på er där hemma, snart ses vi igen <3

Kommentarer
Postat av: desiree

Hej johanna!! Så kul o läsa din blogg o se hur en aupairs liv kan se ut! Ska ju snart åka som aupair jag med! Känns roligt! Och läskigt, haha :)

Kram Desiree

2011-08-13 @ 11:34:09
URL: http://dberghs.blogg.se/
Postat av: Desirée

Jag ska till en familj med tre barn (8,11 och 13) i Leonardtown som ligger i Maryland :) 1,5 timme nedanför Washington D.C

kram

2011-08-15 @ 19:06:09
URL: http://dberghs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0