Gravid...

HERREGUD jag hinner inte med i svängarna längre ?!?!
GRATTIS VICKAN, ni har "legat" i. Gud så kul snart kommer det en liten plutt till kungahuset :)
Måste börja läsa expressen och aftonbladet oftare. Som tur är har jag Anna min bästis som ständigt uppdaterar mig, tackar för de.
Idag va jag med barnen hos Nanna, vi va i poolen och lekte hela dagen.
Ibland är mina barn som änglar, säger så fina saker och är så gulliga. MEN ibland vill jag bara hitta OFF knappen. Deras röster skär i mina öron så de gör ont. Känns som att jag för mesta delen säger: PLEASE STOP IT, NOOOO be nice to your brother, DON`T DO THAT.... osv osv. Barn är underbara dom. Tänk er två små killar mellan 3-6 fightar... UNDERBART. Jag älskar dessa barn över allt annat, de är precis som mina brorsor hemma i Sverige å de är de som får mig att orka. Just nu är jag hemma med barnen varje dag för de har varken camp eller skola så vi går varandra på närverna hehe nemen de blir så när man är hemma. Vi försöker hitta på saker hela tiden men det är svårt de med.
MAMMA och PAPPA jag förstår hur de känns nu. hehe. Jag vet de är inte lätt. Men vad gör man inte för sina älskade barn.
Igår hade vi au pair möte på våran golfbana där jag bor. Det var super kul, som sagt jag har ingen talang i golf men det var kul. I helgen ska jag och några kompisar åka till the amish folket. Ska bli super kul. Har redan sett dom förut för 5 år sen när vi va i N.Y men det är alltid kul och se dom. Deras liv är så annorlunda. Ska ta kort så ni får se.
Räknar förtfarande ner tills familjen och Anna kommer, helt sjukt bara 2 månader kvar nu.
Sen är det bara 2 månader kvar tills jag åker hem.... HELT SJUKT vad tiden går fort nu.
Jag och Johanna planerar att åka till Florida och resa runt där innan vi åker hem. Vorre helt underbart om de kunde funka. Isf blir det Miami, west palm beach och Orlando. Bara slappa och ha kul efter ett år jobbande i USA. Det är vi värda Johanna ;)
Nu ska jag försöka att städa mitt rum sen ta en dusch sen sova. Imorogn har jag sov morgon yiiihooo.
PUSS på er där hemma och ännu en gång GRATTIS Vicktoria, vet ju att du läser min blogg så ;)
XoXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0