Andra sidan jorden

Har nig aldrig mått så bra som idag, skulle precis stänga av datorn och gp och lägga mig men så plötsligt ringer anna <3 våran vänskap går inte att förklara. De går verkligen inte. Okay jag ska försöka , okay om jag säger så här: en vän som ALDrig skulle svika mig, ärlig ( på ett OTROLIGT bra sätt) finns ALLTID där å då menar jag verkligen ALLTID, en vän jag aldrig har skrattat så mkt med , hon får mig att känna mig värdefull och för PRECIS den jag är, en vän som ger så sjukt mycket energi och kärlek. Aaa jag kan fortsätta om ni vill , sjulle kunna skriva 10000 miljader ord om henne men det känns som att det viktigaste är att vi, jag och anna, vet de i våra hjärtan.


Nu HURRNI nu är det inte långt kvar tills hemfärd, dryga 5 veckor sen är man på svensk mark igen efter 1 år med nya erfarenheter och äventyr i USA. Känns svårt att förklara när folk frågar : HUR KÄNNS DET ATT KOMMA HEM JOHANNA ?!?! eh Aaaaa de känns ..... Sjukt. Kan inte fatta, tiden har gått så sjukt fort men samtidigt så sjukt långsamt, svarar jag.

Jag och anna konstaterade i Skype nyss att vi saknar saker som att tex gå till ica, sitta framför Tvn med familjen och att bara göra ingenting.
Vi sa oxå de att vara att göra ingenting kommer man uppskatta så otroligt mycket, och sin familj ojojo jag kan säga att ÅK IVÄG OCH RES, VA BORTA FRÅN ERA nära och kära så förstår ni vad jag menar. Ojoj en sjuk känsla.

Idag köpte jag iaf en till resväska för jag måste ha med mig 2 väskor hem plus 1 STOrt handbagage heheh aa jag vet . Började nästan stor böla när jag skulle prov packa förra helgen FYFAN säger jag bara, HUR ska jag få med allt hem. Så iaf så köpte jag en rosa väska , största väskan på hela TJMAX haha. Men men rea va de, från 170 - 60 dollar INTE Dålig va ;))
På tala om TJMAX , de måste ju va den bästa affär Gud uppfunnit.

Gick in på min mejl nyss och fick en påminnelse av au apir America att jag fyller 20 på söndag. TACK för de ;)

Puss på er mina kära, i helgen kommer de massa bilder på senaste månaderna. Nu ska jag sova, college at 8 am tmrw. Gnatti


J.M.A


Juste haha hittade världens roligaste app, haha kolla in denna bild hahahahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0