Drama

Ja ni denna helg har vart innehållsrik. Jag tänkte att denna helg skulle bli lugn, en hel lördag att bara slappa och en hel söndag att bara va hemma i mjukiskläder och prov packa alla min saker . Men icke sa Nicke. Lördags morgonen frågar min värd pappa om jag hade planer för dagen och de hade jag inte så han drog med mig och killarna för att spela tennis och direkt efter de va vi medbjudna in på RITZ Carlton hotell i ckeveland för en julmiddag med massa fina folk. Det va super fint och jag fick massa julstämning. Efter de kom vi hem och jag skulle börja jobba för mina väde föreldrar skulle ut på vibprovning. De va där allt drama började. Jag och barnen sitter och kollar på tv och helt plötsligt slänger min Lill kille tv kontrollen och feb hamnar av en olyckshändelse på min läpp. Jag reser mig snabbt upp och ser att det är blod överallt och tänker i all chock att du har jag tappat en tand. Jag börjar gråta och va i chock, min värd pappa som är plastik kirurg springer ner till mig och kollar vad som hänt. När vi tagit bort allt blod från mitt ansikte ser vi att min läpp har sprukit och det har gått igenom hela läppen så det blev ett håll. Helt sjukt ... Att en tv dosa kunde göra detta. Iaf efter att han sytt i 4 stygn i min mun och 2 på läppen blev allt bättre och det kommer förmodligen inte bli nått ärr! Skönt att bo med en plastik kirurg som är van med detta och gjorde det PERFECT !
Tur i oturen.
Ignär allt hände gjorde de verkligen inte ont jag va vara i chock och fattade i te vad som hade hänt men idag gör det fruktansvärt ont. Kan varken öppna munnen eller lee. Idag va jag och pau på ett outlet och fixade de sista julklapparna. Ska bli kul att fira en till amerikansk jul men ändå bli jobbigt att inte fira fen med nära och kära i Sverige.


Hoppas allt är bra med er och att ni hade en bra helg. Min helg som jag trodde skulle bli lugn blev precis tvärtom.

På tisdag är det exakt 3 veckor kvar tills jag är hemma igen. GALET.


Love , J.M.À


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0