I thought I saw a sign' Somewere bewteen the lines Or maybe it's me, maybe I only see what I want

Hej på er. Hoppas ni mår bra... Själv mår jag sisådär... usch jag börjar nu dag för dag påminnas att jag ska åka hem snart. Att lämna ett helt år här, att lämna MIN barn, att lämna mitt hus MIN VÄNNER här... fast jag längtat hem och saknat precis ALLT hemma i Sverige så svider det att veta att jag inte kommer få se mina barn varje dag. Det finns dagar som jag bara vill lämna ALLT och bara dra men de skulle jag aldrig göra för jag älskar dom mer än allt. Jag ser dem 24/7, jag hör varje dag: We love you Johanna and you`r always gone be our sister.
Det värmer så för det som de säger är så äkta. Barn är underbara, jag vill ha barn när jag blir stor. Åh jag ska ge dem ALL kärlek jag någonsin kan precis som min mamma och pappa har gjort till mig. Jag ska göra ALLT för dem, jag ska göra allt och mer. Gud snälla gör så att jag kan få barn. Tänk om man inte kan få barn? Då skulle mitt liv krossas... usch va hemskt. Det är nog en av mina största önskan i livet, att få barn.

Nu sitter jag framför tvn och har precis lagt ungarna, lyssnar på GOOD FOR YOU en låt från friends with benefits. Åh vad jag ÄLSKAR den filmen och Justin muuummmmmms. Idag julpysslade vi hela huset, granen är uppe, julmusiken är på i hela huset och det är sån julstäming, nu saknas bara snön.Imorgon är det min födelsedag, SHIT imr är jag 20 år. Eller faktiskt NU är jag 20 år om jag hade vart i sverige. Hmmm vad tiden går fort. Imorgon ska vi fira mig genom att ha en middag med vänner och släkten över, åh det ska bli så kul. På dagen ska jag och barnen åka iväg och göra en SECRET hehe.
Shit jag kan inte förstå att snart 1 år har gått... det är helt sjuk. jag blir nästan tårögd... Visst det har oxå känns som att tiden gått långsamt eftersom jag inte sett mina vänner och släkten och inte VART hemma men samtidigt så har tiden verkligen runnit iväg. Shit jag har hunnit upplevt och gjort så mycket. GALET. Jag har lärt mig saker som jag aldrig skulle gjort hemma. Jag har upplevt saker som jag aldrig skulle upplevt hemma. Jag har lä'rt mig så mycket om mig själv, jag har gjort så mcyket jag aldrig ens trodde jag kunde. Jag har klarat ett år i USA som jag om jag ska vara helt ärlig INTE trodde jag skulle klara. Jag kan kanske inte säga att detta år va som ett dröm år men absolut ett år som jag ALDRIG kommer glömma, ALDRIG NÅGONSIN. Ångrar INTE EN SEKUND att jag gjorde denna resa. INTE EN SEKUND. Det är så många fina människor jag har runt om kring mig som har gjort detta möjligt, bla min föreldrar. Jag kommer aldrig kunna tack er för allt stöd och kärlek. Min vänner, min släkt ALLA.
Jag har fått en familj här i USA, en släkt och vänner för livet. Vad hade jag vart och gjort om jag inte hade vart i USA. Så tänker jag ofta... men jag tror på ödet. Jag lovar att allt har en mening. Ibland är det kanske svårt att tänka så när folk dör osv men jag tror ändå på ödet, allt har en anlednig. Jag är helt säker. VARFÖR är jag här isf ?!?! Jo för att jag behövde de för min skull, för mig. Jag behövde denna resa. Jag har lärt mig saker om mig själv som jag aldrig trodde jag kunde lära mig. Svårt att förklara för just nu är det sååå mycket i mitt huvud. Jag tänker så otroligt mycket, hela tiden. Men just nu är det fullt upp i mitt huvud. Hur kommer det bli att säga hejdå till L och J ? Hur kommer jag reagera ?!?! usch det kommer bli hemskt... jag vet att jag kommer se dem igen men inte 24/7 som jag gjort nu.... jag kommmer inte få se dem le varje dag, säga alla fina ord, ge mig så mycket kärlek, ge mig så mycket energi och TA mycket energi från mig ( haha) men de gör INGENTING. . Jaa herregud mina vänner.
Gå in och lyssna på denna länk " Good to you" SJUKT BRA. http://www.youtube.com/watch?v=4gk4qoP7GIE&feature=related Här kommer lite bilder från senaste shoppingen och lite annat.




J:s birthday cake .



Lite skor som jag köpt under året.



Min lilla gaderob.



Köpte en till resväska för jag kommer ALDRIG få plats med alla saker i 2 väskor. hehe
Ser ni hur stor den är jämfört med mig haha. Den största väskan på hela TJMAXX



En till Ralp lauren tröja :)



En party kläning från 4ever21







Världens mysigaste cardigan från 4ever21. Älskar denna, den är så varm och skön



En BH från target


Barnens julgran. Våran stor julgran får ni se någion annan dag nu ska jag käka.


PUSS på er, saknar er och om 38 dagar är jag på Svensk mark igen .


LOVE J.M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0