Sådär ja

Hej och hoo och GOD JUL lite för sent.... Ja de där med att blogga är inte direkt min grej men nu ska jag ge er ett inlägg om vad som har hänt de sista veckorna. Som ni kanske vet så har jag mindra än 2 veckor kvar i USA vilket känns obeskrivligt... fattar ingenting... helt sjukt. Jag har nu tömt hela mitt rum och det är resväskor överallt, saker överallt, prylar, sopor, tvätt och massa annat.
Jag förstår inte hur jag kan ha samlat på mig så många saker och framför allt kläder på 1 år... GALET. Jag tänkte att de blir inga problem alls att få ner allt i 2 resväskor, guuuud nej absolut inga problem, tänkte jag... HAHAH säger jag bara.... i Söndags när jag började packa insåg jag sanningen... OPPS.... Jag skulle nog behövt ha med mig 4 resväskor hem för att få plats med allt.
Ringde till mitt flygbolag och kollade vad en 3:e väska skulle gå på... 200 dollar... OPPS nej de går inte, så igår va jag på posten och skickade hem 13 kg kläder som kostade 3 siffrigt... de sved men men va ska man göra....kommer troligtsviss behöva skicka hem en låda till med kläder.... Helt plötsligt blev alla kläder och saker inte så billiga.
Nu har jag precis tömt ut HELA mitt rum och städat och gjort klart allt inför att Martina, den nya au pairen, kommer på fredag :) Ska bli jätte kul att träffa henne, hon kommer bli g8 med mina barn. Samtidigt känns allt lite sorligt oxå... kommer gråta sönder den 10:e januari men samtidsgt vara över lycklig att få se mina kära i Sverige igen. Och självklart över att se SVERIGE. Shit jag har inte rört svensk mark på ett år....
FÖRE :

EFTER:

Tomt...
Hur va eran Jul ? Hoppas ni hade en fin Jul.
Själv firade vi ju inte julen den 24:e utan den 25:e. De va så mkt julklappar för barnen och jag fick ett jätte fint armband med ett rosa hjärta på. Så fort jag ser de lille rosa hjärtat kommer jag tänka på L&J <3
Kommer ALDRIG NÅGONSIN glömma er. ALDRIG .
Vi åt massa god mat, släkten va över och det vart en lyckad Jul.
Visst va de lite småjobbigt att inte vara hemma i sverige för jag älskar Julen men de gick bra ändå.
Julen är enorm i USA. Alla pyntar sina hus och dekorerar med sjukt mkt jul pyssel ( för mkt för min smak). Tex som våra grannar. Jag va inne där här om dagen för att lämna en julklapp. Då visade de mig runt i huset. De va som att komma in i tomte land. OJOJO de va julsaker i HELA huset och jag överdriver inte. De va som en julaffär men julpyssel överallt. Harley berättade för mig att de hyr in en kille som kommer och dekorerar allt för dem. De stog bla en stor reindear ( lika stor som en äkta) över tv på en stor hylla med en släde bakom haha jag höll på att skratta ihäl mig. Deras julgrann va säkert 7 meter hög och jag har ALDRIG sett så mkt julklappar i hela mitt liv, De va julklappar från ena väggen till den andra...
Amerikansk julafton - CHECK

Ne mina vänner nu ska jag börja packa lite mer sen jobba några timmar sen SOVA...

Puss på er,
Love J.M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0