Santa claus

Hello mina fina. Hur mår ni ? Själv mår jag fin fint och det känndes skönt imorse när jag skrev på facebook " Last day of college !! Wiihiiio ! 31 dagar kvar tills Sverige! Wiihoo och idag är det fredag WIHOOOOO" Helt galet.
Om 2 veckor är det jul, 3 veckor är nya au pairen här, om 3 veckor och 1 dag är det Nytt år och 9 dagar efter de är jag i Sverige igen. Aaaa vad ska jag säga.... Försöker vekrligen ta vara och njuta av den sista tiden nu. Början kännas att det inte är långt kvar...
Barn är roliga dom... idag när jag skjutsade dom till skolan va de KRIG i bilen. Jag körde, det va halt och snö.. jag va super fokuserad på att köra på highwayen, massa trafik och alla körde sååååå försiktigt bara för att de va snö. IAF helt plötsligt slängen J sin mjölk flaksa fram där jag sitter, jag blir jätte arg och säger att jag stannar bilen om han kommer kasta en enda sak till. Då skäms han och säger; You are soooo mean and I dont like you. Efter en mycket upprörd situvation säger han 3 sekunder efter; Ohhh look Johanna, SAAAAAAAAAAANTA CLAUSE is hanging upside down on the rooftop. Plz stop the car so I can go and say hi to him. Min stora kille sitter bredvid och bara suckar.....
Det han såg va en jultomte som hände ner från ett hus, ni vet som nån stags dekoration, den va alltså inte riktig. Jag säger att vi inte kan stanna för tomten är inte på riktig och han har hängt upp och ner på huskanten i 4 dagar nu och vi har bråtom till skolan. Ännu en gång får jag hör att jag är sooo mean ...
haha 2 minuter senare efter en dramatisk bilåkning är vi äntligen på skolan.
Jag säger som jag vanligt brukar säga ; have a great day my babes and DONT FORGET... I LOOOOOVE U.
Brukar då få ett svar på svenska tillbaka; Vi älskar dig med ( sen SLÄNGER de igen dörren ) haha men idag sa min lille kille ist... ; You`r not leaving for sweden yet are you??? cause if you are I need to come and give you a BIG HUG AND KISS and then I will be late for my class ... Jag ; oh no babe Im not leaving for sweden yet, remember its 4 weeks left and I promise you I will let you know before I leave. J: Ohh okay good, I just want to be shore. Okay byyyye sister love you see you later.
Snacka om att barn har en förmåga att svänga i humöret. För 3 min sen va jag den elakaste häxan på jorden sen helt plötsligt så va jag omtyckt igen, precis som inget hade hänt i bilen. Haha.
Å de där med att hålla koll på dagarna och hur långt tid de ör kvar är svårt för dem haha. Jag vet inte hur många ggr de frågat när jag måste åka hem... haha.
Efter denna dramatiska bilresa åkte jag till min frisör och fixade min utväxt vilket va mycket behövligt. Ni ska få se förre och efter bilder så kommer ni förstår. Kommer sakna min frisör, hon är så bra. Hon tog $55 för att göra blonda slingor i hela håret, vilket är typ inte ens 400 kr !! värt !! Nu ska jag ta mig en dusch sen ikväll ska jag Venisse och Svenja på bio, vi ska se " new years eve. Ska bli kul :) Puss på er ha en bra Fredags kväll !!

LOVE J.M.A




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna

Du räknar ner och det gör jag också . Jag blir "mormor" om 12 dagar eller i morgon. Jag åker den 13 januari så vi byter plats du och jag.kram och välkommen tillbaka.

2011-12-10 @ 21:05:29
Postat av: Johanna

Hej fina läsare !! Vad kul att du ska bli mormor om 12 dagar eller imorgon. Men vem är du ? Du glämde skriva ditt namn, vorre så kul att veta vem du är :D



PUSS och kram på dig

2011-12-11 @ 01:50:40
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0