Thank you

Tack så HEMSKT mycket för alla gratulationer! Imorse vaknade jag av att mamma å hela släkten sjöng för mig ! Så gulligt! Samtidigt ringer pappa som just nu är på jobb i Amsterdam och anna jonte från Thailand! Tack alla fina. Sen kom mina små killar och gav mig världens största kram och sjöng så fint. Fick massa fina packet och massa fuab saker från Sverige. Sist men inte minst, en galen tjej dag med mina bästa brudar , anna Julia och Ida! Fyfan brudar ni är bäst! Längtar tills vi alla är ihop igen<3

Senare åkte vi alla till clubhuset och käkade en lyxig brunch, super gott. Efter de blve det tårta hemma och massa mys. Puss på världens bästa dag ! Tack återigen<3


Om 36 dagar är jag på svensk mark.
Om 3 veckor kommer nya au pairen. GALET GALET GALET.

Puss på er hoppas nu haft en under ar andra advent.


Fick denna fina tröja från mamma i Sverige ! I love it och jag kan bu iaf stå för alla mina USA tröjor. DE NI ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0