Lucia

SItter just nu och popar Julmusik, Jill johnsons julskiva.

Åh idag när jag va hemma med mina barn ( sjuka) så plingade de på dörren, de va ett paket från min familj. I paketet låg de massa små söta inslagna julklappar. Tack så hemskt mycket. Ni tänker alltid på mig. Jag fick till och med ett litet lucia tåg och en tomte och JUSTE Jill Johnsons jul skiva. Underbart TACK. Ni betyder ALLT för mig. Jag vet att jag säger de jämt och skriver de jämt MEN jag kan ALDRIG sluta säga de. Man hat som sagt märk de så otroligt mycket under detta år. Jag trodde inte någon någonsin kunde betyda så mycket som er, mina nära och kära och min familj. Ni betyder ALLT. Jag skiter i om jag inte har någonting, kläder, hus , mat bil vafan som helst. Jag skulle ge UPP ALLT för er ALLLLLLT. Jag skulle kunna skriva en bok om hur mycket ni betyder.
JAJJA nu tycker ni jag är jätte tjatig men de skiter jag i, antar att ni tycker om eran familj och vänner med.
Idag skypade jag en snabbis med min bästa Antis. Fyfan vad jag saknar dig. Vi har så sjukt kul ihop. Vi är galna ihop. Vi är som systrar. Vi kan och vet ALLT om varandra. Shit vi har så galet mycket att ta igen.
Jaa hurrni nu har det gått 11 månader och 2 dagar sen jag kom  till USA. Imorgon är det 11 månader sen jag kom till min värdfamilj... tiden går så fort.... De va ju nyss jag sa " hejdå, vi ses snart" till alla i Sverige, nu mera säger jag " Vi ses snart :D "
Det är idag NU 30 dagar kvar. 29 arbets dagar....
Blandade käsnlor... Känns så otroligt befriande att få komma hem men samtdigt så har ju nu ett liv här med mina vänner och mina barn. hmmm svårt att förklara !!
Mamma skrev här om dagen att jag borde skriva mer om min vardag. Hon har helt rätt för de gör jag inte så ofta men de är för att jag lixom är så van med allt här nu. Det är som att jag skulle skriva vad jag gjorde varje dag hemma i Sverige och de skulle jag inte göra. Usch... tråkigt. haha nemen jag förstpr att de är kul för er att läsa...
Okay så de vi gör ungefär varje dag är typ:

Äta frulle
Åka till skola
Jag åker till gymmet i nån timme, leker med Pau
Hämtar upp min lill kille
Leker med honom tills kl 3
Kl 3 hämtar vi stor killen
Åker hem
Äter
Duschar dem
Kollar tv
Ja de ä'r väl typ de vi gör. Ibland har barnen aktiviteter ( inte lika mycket som förut men... ) annars ser vardagen ganska lik sig. Jag har precis avslutat College vilket känns sjukt skäönt. Jag tog 2 kurser på 6 credits ihop. Snart kommer min 200 dollars bonus vilket jag ser fram emot. Ska fixa den sista shoppingen nu sita veckorna och självklart alla julklappar. Nästan klar men har några saker kvar.
Nu ska jag lyssna klart på denna underbara skriva och sen ska jag lägga mig och sova.
Imorgon blir de först gymmet sen träffa Pau och prata , PRATA MASSOR, känner att jag behöver henne lite extra just nu <3 Hon är en människa som ger så sjukt mycket energi, galen är hon, behöver lite av de just nu. Energi.
Puss på er där hemma, Hoppas ni får en underbar Lucia imorgon, njut för mig med.
Mitt lilla Lucia tåg =)
JUSTE i helgen ska jag prov packa... Wish me luck thx---------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0