10.53 PM

Okeeej klockan ar for mycket och jag bordde verkligen ga och lagga mig.
Har jobbat hela dagen idag fran 6 am till 7 PM for det var ingen skola for barnen idag !! SUCK.
Vaknade av att det var en seriost " STORM" de va faktiskt de.
Vinden blaste sa att huset nastan skakade.
Sa det blev en snowday, HATAR snowdays haha for de innebar att det inte ar nagon skolan.
Men iaf, vi bakade chokcladbollar, malade, hjalpte staderskan att stada haha sen badade vi =)
Idag har vart som en karusell, va lite nere idag, ville bara hem till mina vanner och familj men sen blev det battre.
Slutade jobba runt 7, mote upp Anne vid starbucks, tog en latte ( haller pa att lara mig dricka caffe) haha far se hur de gar !! Sen akte vi till ett annats stalle och motte upp nagra andra au pairer plus 3 amerikanska killar. ( Bilder kommer)
Ena killen berattade for mig att Tiger wood skulle byggt ett hus PRECIS 4 hus bredvid mitt hus ( jag bor pa en golfbana) men sen angrade han sig, SYND  !!! or not.
Kollade just pa The real housewives of Hollywood med D, WHAT`S UP WITH THOES GIRLS?!?!? HELT SJUKT. Dom beter sig som 10 aringar, haha vi bara skrattade at dom.
Det ar sa roligt, jag har borjat droma pa engleska och jag tanker pa engelska.
Ibland nar jag skriver sa skriver jag aven pa engelska eller lixom blandar orden.
Ar ofta inne pa familjen apple data for min laddare till min dator funkar inte sa vantar pa en ny som pappa skickat :D Sa det ar darfor jag inte har de sista bokstavarna i svenska alfabetet.
Nee hurrni nu ska jag sleepa. Som sagt jobbade mer an lagligt idag, men de tar jag igen for om 21 dagar aker jag till DALLAS :D
Sen efter Dallas ar det bara 23 kvar till FLORIDA :D
LOVE IT.
Jag ar sa glad att jag gjort denna resa,
Som var min drom,
Jag ar i min drom nu,
Jag har kommit hit,
Jag ar i USA,
Jag har gjort allt jag velat gora,
Nu ar jag har,
Men jag trodde kanske inte att det skulle kannas sa har.
Saaa jobbigt nu i borjan,
Hemlangtan dodar mig,
Jag ska verkligen forsoka klara detta,
JAG FORSOKER VARJE DAG,
Det ska ni veta,
Men det ar jobbigt,
Men jag lar mig sa mycket,
For varje dag lar jag mig nya saker,
Nya ord,
Nya manniskor nasta varje dag,
Det ar kul,
Allting ar spannande,
Allting ar nytt.
Men jag vill om 1 manad kunna kanna att detta ar min grej,
Att detta ar min drom,
Att jag ar i min drom nu,
Men just nu kanns det inte sa.
Jag HOPPAS for hela mitt hjrata att det kommer kannas bra om nan manad.
ALLA sager att, DET BLIR BATTRE,
Eller HALL UT JOHANNA, DU VILL DETTA DET VET VI,
JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DET.
Annars va bara det har inte min grej,
Men jag har iaf forsokt.
Jag sager inte att jag inte gillar det har livet i USA, for jag alskar det, min familj ar underbar som jag bor med, de alksar mig och gor allting for mig, a jag for dom.
Jag alskar att jag lar mig nya grejer varje dag,
Nya ord, nya manniksor ALLTING.
Men hemlangtan ar forjavligt.
Alla tar inte den chansen a gor detta som jag gor,
Jag ar stolt over att jag kommit sa har langt,
men utan ER ( ni vet vilka ni ar) hade jag aldrig kommit sa langt. Speciellt mina foreldrar som stottat mig till mer an 10000 %.
Jag vill resa i usa,
Jag har redan 3 inbokade resor,
DALLAS, FLORIDA, L.A, N.Y.C ( igen)
Det ar sa mycket jag vill gora,
sa manga platser som star pa min lista att upptacka i usa.
Jag vill kunna saga till mina barn i framtiden att nar jag va yngre sa bode jag i USA ett ar a reste runt och hade"THE TIME OF MY LIFE".
OM jag klarar detta, sa kan jag faktiskt saga de.
Ojj detta blev langt men det jag ville saga iaf va att TA CHANSEN, UT OCH RES. VAD VAD VAD har ni att forlora?
Visst det kostar att resa, det har kostat mig ( mamma pappa) hahah mycket men det ar SA VART DET.

THE WORLD IS A BOOK, AND THE ONES WHO DON`T TRAVEL READS ONLY ONE PAGE.

Jag ar sa tacksam for alla vanner som stallt upp for mig,
sa tacksam for jag har en sa underbar familj som gor ALLT for mig.
JAG ALSKAR ER.


L   O  V  E .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0