Bästa dagen på länge.

Åh idag har jag haft en såndär TOPPEN dag !!
Vaknade upp runt 7 till en stor sol på himlen.
Skypade lite med min fina vän Anthonia, åh va jag saknar dig, du är bäst !!
Åt frulle med barnen ( D och R jobbad idag) gjorde äggröra =)
Sen målade vi och bakade lite inför L:s kalas imr, imorgon fyller L 5 år :D
Runt luncg drog vi iväg till Joy`s och Liane.
Åh jag ÄLSKAR att vara där. Det är som ett museum deras hus för de har rest så otroligt mycket sen har de tagit med saker från varje land. Så tex så har det ett rum med bara saker från Kina ett rum med bara saker från Indien, ett rum med bara saker från Africa.
Vi bakde och bokade in lite roliga resor och konserter vi ska göra i sommar :D
Sedan tog jag och Liane ( R:s syster) med barnen till Target för att köpa lite toys :D
Jag är verkligen så lycklig, jag kunde inte fått en bättre värde familj.
De tar verkligen hand om mig som jag är en i familjen.
Jag har väntat på att det ska bli LÖRDAG ända sen förra lördagen för det betyder att mamma och pappa ringer :D
ÅHHH jag blir så glad när jag hör deras röster, ni betyder ALLT.
Hoppas för 10000% att ni kommer och hälsar på mig om allt går som planerat :D
Kom nyss hem från NIKE STORE med D, OJOJO vilken affär, haha de hade PRECIS ALLT du kan tänka dig.
Behövde verkligen ett par nya spring skor, hittade ett par skit snygga och BRA skor ( mamma) som kostade $ 49 hahah hemma hade dom väl kostat runt 1000 kr !!
D sa till mig, du förtjänar dessa skor, let me pay them for u . She is soooo sweet !!


Imorogn ska jag upp tidigt för jag ska skypa med mina vänner i Sverige :D WOHOOOO har längtat sååå mkt.
Åh idag kom ÄNTLIGEN mitt amerikanska debit card. SOM jag har längtat. Så nu blir de lägga undan alla pengar till L.A resan :D
Ha en super kväll, nu ska jag ta en varm dusch sen kolla på film med mina v- föreldrar.
Här kommer lite bilder från veckan :D
Mummmmmma !! Det var sååå många pannkakor och jag kan lova att man blir propmätt på EN pannkaka !!
Ser ni hur trött jag är nu för tiden haha??
Köpte även en A&F tröja på rean, $ 10 !! Sen ett par PJ myxor :D
Nu är det bara 1 och en halv vecka till jag åker till Dallas och hälsar på Johanna :D LÄNGTAR SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR.
XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0