BildBomb

Hej på er :D Hoppas ni mår bra och att ni tar hand om varandra för imorgon är det alla hjärtans dag <3
Borde igentligen ligga i sängen och sova just nu för jag har jobbat hela veckan. Eller jobbat och jobbat det känns mer som jag är en syster i familjen, känns super skönt.
Iaf va nyss uppe och kollade på Grammy awards med D.
Herrreguuuuud vilka bra artister, Lady fucking gaga, Usher, justin bieber, Christina agulera, Rihanna, Eminem å MASSA MER.
Saknaer er där hemma, tänker på er jämt.
Skypade med Gabbi poch Carro idag, va såååå kul att se er brudar :D L O V E <3
Ska inte skriva nått långt inlägg för jag måaste sova men här kommer en BILDBOMB.



Kolla in vad vi hittade på part store idag, kolla in dessa Pinata.








Jag och Liane =)



L:s B-day cake =)



PUSS OCH MASSSA KÄRLEK PÅ ER, Speciellt till mamma och pappa <3

L  O  V  E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0