Cupcakes

Heello i stugan :D
Hoppas ni alla mår bra :)
De gör iaf jag :D
Har länge funderat på om de är någon som läser min blogg som vill/ska bli au pair???
Ställ alla frågor ni vill till mig isf :D

Så här ser envanlig dag för mig ut:
6.30 AM - Vaknar och går upp till barnen, byter blöja och klär på dem.
Gör sedan iordning breakfast för dom, borstar tänderna, kolla lite lite tv sen                                            dags att skjutsa iväg dem till skolan runt 7.30 AM. Jag skjutsar dem måndagar, onsd, tors.
8-12 AM - Är de i skolan. Mellan 8-12 brukar jag antingen va på gymmet, shoppa eller va med
kompisar.
12.30 PM- LUNCH. D brukar ofta förbereda maten dagen innan men jag gör iordning och dukar osv.
LEKER.

4 PM- Då är det dags för barnen att bada eller duscha.
5 PM- Dinner time :)
6 PM - D kommer hem, vi läser en saga sen somnar barnen runt 7 PM.

7 PM- FRED PÅ JORDEN. Jag är freeeeeeeeeeeeeeeeee. HAHA

Jaaa ungefär så här ser en vanlig dag för mig ut.
FAST detta är utan alla aktiviterter de har haha.
Måndagar: Simning efter skolan

Tisdagar: Oftast play day med nån av deras kompisar eller så brukar vi åka till Nannas och farfar, ( R:S mamma och pappa) VÄRLDNES SKÖNTASTE farmor och farfar hahade är sååå rolig. de bor i ett slott.

Måndag: Simlektion.
Torsdagar: L har violin.
Fredagar: Tennis.
Söndagar: Hockey.

Mina barn här är typiska amerikanska barn, de har massssa aktiviteter.
Men det är kul för då har vi nått att göra.

Såå nu vet ni där hemma vad vi gör om dagarna.
Denna vecka fyller båda R och L.
R fyller år på torsdag, middag på kvällen.
L fyller på söndag så kalas på söndag.
Idag var D:s kompis hemma hos oss, fick en jätte fin blomma av henne och en cupcake bok.
HELT OTROLIG BOK KOLLLA dessa bilder.
Väntar forfarande på packet från pappa och mamma !!
Hoppppppas det kommer vilken dag som helst :D
Har forfarande inte fått mitt bankkort så imr ska jag in till banken och fråga vart fan det är--- MÅSTE ha det nu !!!
PUSSSSS på er, Speciellt mina fina vänner och min familj <3
MAMMA OCH PAPPA HÄLSA MORMOR MORFAR FARFAR  OCH SIV !!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Johanna, du är så fruktansvärt grym och modig som har lyckats tagit dig iväg till USA nu! Jag önskar dig verkligen all lycka där borta och att du får uppleva massa nya, roliga och bra saker! Vill också be dig om ursäkt för att jag inte har hör av mig eller något till dig tidigare, det är verkligen sjukt dålig av mig, men det har varit lite upp och ner i min vardag som jag inte mått så bra utav så jag stängde av allt därute och satt mest för mig själv. Men nu mår jag bättre, ville bara säga det! Du är grym iaf och hälsa USA för mig! Puss & Kram

2011-02-08 @ 13:57:39
URL: http://yemkelaa.blogg.se/
Postat av: edit

åååhh hjärtat vad roligt att se hur dina dagar ser ut. Och shit vad köket påminner om erat på humlevägen! :D hihi^^ <3

Ne inget har hänt direkt. Sjukt mkt just nu bara! Och kärleks bekymmer!! Jag hade JÄTTEGÄRNA velat Skypa.. men min Mic på denna data brukar inte funka!:O Iaf inte när jag har videosamtal på msn! Men vi kan ju alltid försöka! :D Har aldrig gjort det:P HEHE <3 *Puss!

2011-02-08 @ 21:18:38
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej ! Fin blogg du har !

Jag ska faktiskt själv åka som AU Pair till Stamford i sommar !! Hur länge stannar du ? Gillar du stamford ?! Stora kramar !

2011-02-08 @ 23:21:50
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaaaaaaaaaaaaaaag läser din blogg, men tänkte dock inte vara au pair! Tänkte bara vara Anna i lilla Örebro ;) Hahah, puss på dig snygging!

2011-02-09 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0