DÖD

Å herrreeeguuuud jag är helt slut. Har vart hemma med båda barnen idag för de hade ingen skola..... HELT SLUT, barn tar verkligen energin ut ur dig...
Här kommer iaf en BILDBOMD för jag orkar ionte skriva mer haha.
Oh jag och L tog så fina bilar på oss idag men får ju tuvär inte lägga ut dom... men dom är såå fina<3
Målade lite =)
Tog med mig barnen till Starbucks idag ( 1 min från vårt hus ) dom ÄLSKAR CAFFE !!!!
L tog lite bilder haha
Nu ska jag sleepa, imrogon ska vi till D:s bästa kompis som precis fått barn, lilla Emma :D
Nu är det bara 3 dagar kvar tills DALLAS, HEÖT SJUKT KUL SKA DET BLI !!!
PUSSS PÅ ER, LOVE U AS MUTCH AS ...... LOVE CAN BE .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0