:)

Hejhopp på er :)
Förlåt igen för dålig uppdatering men nu är min daotr så seg att jag inte ens vill gå in på den. Å jag vill inte blogga frn våran/familjens appeldator för då kan jag inte lägga upp bilder eller nått.
IAF jag mår bra och lever livet, jobbar och sliter haha.

HUR MÅR NI ??


Jag har nu börjat komma in i en vardag, börjar lixom gilla livet här, komma in i rutiner m.m. Men ingenting slår landet SVERIGE. INGENTING. Men vi får hoppas det händer mycket roliga saker under mitt år här och att jag får resa mycket för det är de jag vill.
Har redan bokat in 3 resor, FLORIDA , DALLAS , L.A :)
Idag har vi vart hos barnens farmor och farfar efter skolan.
Vi bakade, badadet och målade.
R:s syster va även där med sina hundar haha sååå söta.
Ilanda, R:s syster hon är sååå söt och snäll.
Vi ska gå och shoopa på Måndag :D
Jag har vart hos Joy`s (farmor och farfarn) hus säkert 3 ggr men varje gång jag är där hittar jag nya rum, haha asså detta hus är HELT OTROLIGT. Det är verkligen ett slott. De har 2 kök ( fråga ej vfr haha), 2 pool, 2 garage, 6 toaletter, Gym, Bio, JAA ALLT. haha idag när jag skulle gå på toa hittade jag ett nytt badrum. SPEGELRUMMET, såååå fint.
Vill inte lägga upp massa bilder på huset men måste bara visa er detta fina golv made of marmor :)
MÅSTE VERKLIEGN säga att allting känns så bra nu, jag är glad. Första veckorna här i USA va hemska, inte pga av min värde familj men pga av hemlängtan. Trodde aldrig jag skulle må bra igen. ALDRIG. Men eftersom alla peppade mig så mycket så blev det bättre.
Är forfarande så glad att jag gjorde denna resa.Så länge jag väntat, ändå sen jag va 10 år och va i Florida och såg min mosters nannys å sa till min mamma: Jag vill oxå va en nanny. 9 år senare. I am a Nanny hehe :)
MEN hemlängtan kommer aldrig gå över... Tänker på er där hemma hela tiden fast nu på ett annat sätt. För någon vecka sen tänkte jag på er där hemma som att jag aldrig skulle få se er igen, som att jag va i ett fängelse. Så fort jag pratade med dom där hemma blev jag ledsen, rät grät och ville bara hem. MEN NU när jag tänker på er så blir jag glad, att jag har så fina vänner och familj som alltid finns där för mig, så som jag finns där för er fast på andra sidan jorden under ett år. Jag tänker på er på ett Glatt sett :)
Någonting jag mer saknar är SVENSKT LÖSGODIS och KÖTTBULLAR hahah. Fyafn va gott det skulle va med köttbullar, mos och lingon. Å mammmmas goda köttbullat i sås, eller pappas goda köttfärsås, eller ANTHONIAS mammas goda ceasarsallad ÅHHHHH GE MIG.
Saknar er, blir så glad varje gång jag får sms, mejl från er alla där hemma <3
SNART fyller denna älskade brud år och snart tar hon KÖRKORT !!! SÅ J*VLA BÄST ÄR DU !!!
A ännu en gång FÖRLÅT om jag inte hör av mig så ofta men jag har verkligen fullt upp.
Idag lämnade jag barnen drog sen till gymmet, sprang i 30 min sen tog jag en core class, sen vidare till beachwood mall, hämta barnen, åkte till Joy`s sen violin med L, sen hem och åt, sen sovdax å NU ÄNTLIGEN SÄNGEN haha.
Imorgon ska jag träffa min PT ( personligatränare) som ska väga, mäta allting på mig :) Ska bli super kul.ÄSLAKR verkligen gymmet jag är på under dagarna, det finns precis allting där, alla klasser du kan tänka dig. Super kul :)
L O V E from J.

Kommentarer
Postat av: Arilene

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-10-20 @ 10:22:36
URL: http://arilene.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0