FORLAT

FORLAT jag är sååå dålig på att blogga jag vet ...
Vill verkligen skriva precis allt jag gör men de orkar jag inte haha.
Kan inte ni därhemma oxå skaffa blogg, vill ju veta vad ni oxå gör :D hahah.
Detta blir ett kort inlägg.
Idag va jag med R:s syster pa target, hon är föööör gullig, hon köpte massa grejor till mig haha såå söt.
Sen tog vi en fika på ÄLSKADE STARBUCKS.
Träffade aldrig den svenska tjeje idag utan ist va jag med Manja och Anne på en glassaffär SÅÅÅÅ gott.
Herregud där fanns allt. Ben and jerrys för mindre än 2 dollar haha. MUMMMS.
Efter de mötte vi upp de andra tjeorna sen åkte vi å kolla på bio, vi såg no strings attached med ashton kutcher, åhhh han är ju bara FÖR SNYGG.
Efter de satte vi oss på Paninis och kollade SUPER BOWL, det största i USA idag.
Nu ska jag kolla super bowl med R:s syster sen SOLSIDAN :D
LOVE U ALL <3
Imr är det upp tidigt som gäller, ännu en ny jobb vecka.
PUSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0