Friday

Jaahapp idag är et friday men inge party för mig för jag sitter barnvakt.
Kollar på film " The hangover" och äter popcorn, myssss.
Idag va jag och Manja och åt brunch, mycket trevligt. Vi va på ett house of pancakes :D
På menyn fanns det Swedish pancakes :D Bilder kommer imr.
Skypoade med Hampus,Anna och Pappa idag, åhhhh va kul det va att se er :D ÄLSKAR ER SÅÅÅ mkt <3
Längtar som bara den tills imr för då kommer mamma och pappa ringa :D
PUSSS ha en super friday :D
Hade lite kul med min cam :D
KISS and hug !!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Jag funderar på att åka som au pair till USA och jag undrar hur mycket allting kostade, allt som allt :) tacksam för svar :)

2011-02-12 @ 05:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0