HEJHOPP

Hejhopp på er :D
Åhhh idag ringde min älskade mamma, det är sååå skönt att höra din röst. Känns som att vi är bredvid varandra. Skulle även pratat med the hole family men pappa va på arlanda och brorsorna va ute :)
Skypade även en snabbis med min älskade vän Anna <3 Varje gång jag ser dig hjärtat blir jag så glad. Du är en äkta vän du <3
Idag lämnade jag barnen på skolan sen drog jag vidare till gymmet, sprang/gick 1 timme sen tog jag en CORE class på 30 min. Åkte till beachwood mall och fixade lite sen hämtade jag upp mina små söta barn. HEHE.
Fick reda på av D igår att ägaren av Vicktorias secret bor 5 min från mitt hus, kanske ska ta mig en sväng dit.
Räknade mina påsar från VS igår heheh kom upp till 9. OJOJ nu får jag sluta shoppa. haha
ÅH VAD jag längtar efter sommaren. ALLA äsger att sommaren här är så fin, och att det är sååå varmt. CAN`T WAIT.
Dock blir denna sommar utan dom jag älskar, vänner och familj men det kommer bli en toppen sommar ändå.
Bilder från sommaren 2010.

Midsommar på Fagerö <3
Västkusten med Gabbi och Carro :D
Studenten 2010 :D


Balen 2010




Jaaa nu fick ni se lite av sommaren 2010 :D

NU ÄR DET BARA 1½ DAG KVAR TILS DAAAAAAAAAAAAAAAAAALLAS :D

PUSS på er nu ska jag tvätta och städa.

Kommentarer
Postat av: Hermanann

Thanks for the info!

2011-07-27 @ 08:01:06
URL: http://hermanann.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0