Hello :)

Heeej där hemma :D nu är jag tillbaka !!
HERREGUD både min facebook och min dator har vart nere.
Fattar inte vad som hände med min fb igår men de gick inte att logga in på hela dagen. Guud jag kände mig helt handikapad. Inte bra haha jag är beroende av fb. USCH hemskt...
Men iaf nu är jag tillbaka bättre än nånsin haha ?
Jaa nu undrar ni vad jag gjort under dessa dagar !!
I fredags satt jag barnvakt för mina värde föreldrar va på nån middag, kollade på en amerikansk komedi och åt popcorn haha.
Å JUSTE.
När jag va på tennis med L hörde ja att det va en tjej som sa att hon va svensk, ja ba ; Måste bara fråga men är du svensk???? Hon ba ; JAAAAAAAAA :D
Såååååå himla kul :D så idag ska vi ses och gå å shoppa :D
Igår kom familjen friösr och klippte alla, bokade även in en tid med henne för att färga och klippa mitt hår i mars :)
haha det är så kul för här i usa ( eller iaf våran familj ) kommer alla HEM till en och gör jobbet. Tex har D en tjej som kommer varanan vecka och fixar naglarna ( ska få fixa mina oxå ), frisör, städerska, levererar maten. jaa verkligen allt.
Sen var jag på ett ZOO med barnen :D
Sedan ringde Anne ( en au pair) och frågade om vi skulle ha en tjejkväll, så runt 7PM drog jag till Manja som bor 5 min från mig där filmkvällen va. Fick åt god mat, skrattade och kollade på film :)
En mysig kväll.
Idag är det den största dagen i USA haha amerikanskfotboll, det är sååå stort här.
Så runt 5 PM ska vi till R:s bror som har en stor bio duk där vi alla ska kolla på tv och äta :)
Skypade nyss med Pappa och Hmapus, GUUUD vad jag saknar er mina killar <3
Finns inget bättre än att se er live <3
Här kommer massa bilder från några dagar tillbaka !!
Laddar upp oss inför den 14:e feb :D
Nu är det bara 15 dagar kvar till DALLAS, såååå TAGGAD :D
Pratade med mammi å pappi igår å de ska sätta över lite pengar till mig :D TACK SÅÅÅ MYCKET !!
Har fortfarande inte fått mitt amerikanska bank konto :(
HOPPPPAS de kommer imr !!
PUSSS på er där hemma !!
Finns som sagt inte ord för vad ni betyder <3

Kommentarer
Postat av: isabelle Marlowe

Halllåååå Johanna ja saknar dig!! Jag fyller om två vecka hoppas du skickar en abercrombie & fitch tröja åt mig :D hahaha loveeee

2011-02-10 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0