Körkort.

Heeej mina fina läsare :D
Hoppas allt är fin fint med er.
Själv mår jag lite bättre...
Fortfarande hostas de här hemma, alla har feber haha men jag mår iaf lite bättre.
Idag har vi haft runt 22 Grader, rikitg sommar, men ska tydligen bli kallt igen .... SUCK.
Vi va ute på altanen i 4 timmar idag, jag är bränd i ansiktet haha.
Idag tog jag mitt amerikanska körkort, I`M HAPPY.
Gick hur bra som helst.
Först skulle man köra imellan 4 koner för att visa att man kan parkera typ haha sen fick jag köra runt ett kvarter i 5 min sen va de klart !! SUPER ENKELT.
Visste inte att dom skulle ta kort på mig idag så hade inget smink eller nått haha , hade precis vaknat ju.
När jag gjorde mitt skriv test här om dagen tog dom ett kort så jag tänkte ju själv klart att de kortet va för mitt körkort men NEEDÅ... haha ser förjävlig ut.
IAF, jag och R va nyss ute och köpte hem mat från en Italiens resturang, fick köra hans sportbil påvägen dit :D SUPER kul, det var en manuel bil så va ganska svårt haha har inte kört de p¨över en månad. Guud va fort man glömmer. Imorgon ska min bil in på service så då ska jag få ta R:s bil till gymmet :D WIHHOOO.
Måste bara säga att AMERICAN IDOL här är GRYMMT, asså det finns så OTROLIGT många duktiga människor, bla denna tjej !! NI MÅSTE BARA KOLLA DETTA KLIPP.
http://www.youtube.com/watch?v=Ke_OBl5NwP8
Skypade med Julia idag, gummmmman vad jag saknar dig <3 Va sååå kul att se dig Å GRATTTIS igen :D love you.
Pratde med mamma och min lilla älskling Hampus i telefon idag, Gubbbben vad jag saknar dig, mitt hjärta<3
Neee ni nu väntar min sköna säng, ska verkligen SOVA UT Imorgon !!!
Imrogon väntar Gymmet, Shopping och Sleep over night.
PUSSSSS på er, ha en bra fredags kväll/natt.
TÄNKER PÅ ER <3


LÄNGTAR SÅÅÅÅ tills Dallas och Florida !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0